• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

تغییرات جدید کابینه کدام مشکل مردم را حل می‌کند؟

  • کد خبر : 4113
  • 04 آبان 1395 - 17:26
تغییرات جدید کابینه کدام مشکل مردم را حل می‌کند؟

علیرضا احمدی، قائم مقام دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با ایمنا درباره تغییرات کابینه یازدهم، اظهار کرد: تغییرات ایجاد شده در دولت دارای دو پیام و مقصود است؛ نخست اینکه دولت با این تغییرات درصدد القای ترمیم و جهش در سیاست های خود سه سال گذشته است. وی با […]

علیرضا احمدی، قائم مقام دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در گفت‌وگو با ایمنا درباره تغییرات کابینه یازدهم، اظهار کرد: تغییرات ایجاد شده در دولت دارای دو پیام و مقصود است؛ نخست اینکه دولت با این تغییرات درصدد القای ترمیم و جهش در سیاست های خود سه سال گذشته است.
وی با بیان اینکه این القاء به نوعی فریب افکار عمومی از سوی دولت قلمداد می شود، افزود: اگر هدف دولت ترمیم سیاست های خود و عمل به وعده های داده شده در انتخابات ۹۲ است باید در صدد ترمیم مدیران و سیاست های اقتصادی خود بر می آمد.
قائم مقام دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور تصریح کرد: امروز بزرگترین مشکلات کشور بیکاری، رکود و نبود رونق اقتصادی و کاهش میزان تولید کارگاه های صنعتی کوچک و متوسط است و این در حالی است که بخش اقتصادی کابینه یازدهم درگیر تغییر وزیر نشده است.
وی با اشاره به اینکه هدف از این تغییرات تلاش برای کسب رأی مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم است، ادامه داد: چراکه وزارت خانه های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی با بخش عظیمی از مردم مواجه بوده و این در حالی است که معلمان، هنرمندان و هنر دوستان و جوانان جامعه انتقادات بسیاری به دولت دارند.
احمدی معتقد است: دولت با چنین اقدامی سعی کرده تا افکار عمومی این بخش از جامعه را فریب دهد و القا کند که دغدغه مند آنهاست و به مطالبات این اقشار توجه کافی دارد.
وی با بیان اینکه در معرفی افراد پیشنهاد برای وزارت خانه های بی وزیر شاهدیم که سابقه امنیتی داشته و در فتنه نقش فعال داشته اند، گفت: این در حالی است که این افراد در دوره پیش مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد نگرفته و معرفی دوباره این افراد به نوعی دهن کجی به مجلس است و نشان می دهد که تنها به انتخابات فکر کرده و رویکرد جدی برای تأمین مطالبات اقشار این حوزه ها ندارد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.