• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
10
سیدعباس حسینی:

مقابله با افکار امام توسط تشکل‌های یکبارمصرف

  • کد خبر : 9387
  • 25 اسفند 1396 - 17:16
مقابله با افکار امام توسط تشکل‌های یکبارمصرف

بسم الله الرحمن الرحیم آزادی در حدود قانون است. اسلام از فسادها جلو گرفته. و همه آزادیها را که مادون فساد باشد داده. آنی که جلو گرفته فسادهاست که جلویش را گرفته است. و ما تا زنده هستیم نمی‌گذاریم این آزادیهایی که آنها می‌خواهند، تا آن اندازه‌ای که می‌توانیم، آن آزادیها تحقق پیدا کند. صحیفه […]

بسم الله الرحمن الرحیم
آزادی در حدود قانون است. اسلام از فسادها جلو گرفته. و همه آزادیها را که مادون فساد باشد داده. آنی که جلو گرفته فسادهاست که جلویش را گرفته است. و ما تا زنده هستیم نمی‌گذاریم این آزادیهایی که آنها می‌خواهند، تا آن اندازه‌ای که می‌توانیم، آن آزادیها تحقق پیدا کند.
صحیفه امام خمینی،جلد ۸ ، صفحه ۳۳۹

سخنان حضرت آقا سید روح الله خمینی (ره) واضح بود و نیاز به تفسیر و توضیح ندارد.

تا چند سال پیش هیچ تشکلی حق نداشت نام امام راحل رو بر خود الحاق کند، برای رعایت شئونات امام.
چرا که تشکل های مختلف نیز در طول زمان دچار تحول فکری میشدند که مواضع شان ۱۸۰ درجه با حضرت امام تفاوت داشت. از طرفی عده ای مجهول الهویه با سوءاستفاده از نام بنیانگذار کبیر انقلاب، سعی در پنهان کردن افکار انحرافی خود پشت نام امام شدند.

در هر حال این ممنوعیت برداشته شد و تعداد انگشت شماری تشکل‌های یک بار مصرف با غصب نام حضرت امام روی عنوان خود، تلاش بر مقابله با افکار امام دارند. این تشکل ها که مستقیما از جناح های سیاسی خط میگیرند و عملاً در حال پیاده سازی اهداف جناح‌های سیاسی شان هستند با داشتن پسوند امام خمینی رحمهالله به آیت الله کاشانی عزیز، ناسزا میگویند و متحجر دینی و کودتاگر مصدق و عامل آمریکا می‌خوانندش.
این که یک عده تا این حد دچار تناقض و هذیان گویی میشوند، نشان از بی اصالتی آن تشکل هاست و الحمدلله الذی جعل اعداءنا من الحمقاء. که طرف بدون اینکه بداند امام کیست؟ نظرش چیست؟ دیدگاه فکری اش از کجا نشأت میگیرد؟ براحتی در تشکلی پا میگذارد که مزیّن به نام حضرت امام خمینی رحمهالله است.

علی ای حال، جشنی اخیرا به مناسبت عید نوروز در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار گردید که به قول حضرت آیت الله موسوی جزایری کاباره است یا دانشگاه شهید چمران؟
مسئله وقتی حساس میشود که این جشن سخیف توسط تشکلی انجام گرفته که پسوند پیرو خط امام را دارد. با نام اسم امام برنامه رقاصی برگزار میکنند و خودشان را پیرو واقعی خط امام میدانند.

اما حقیر، مقصر این جشن های سخیف و رفتارهای نامشروع را عده ای دانشجوی معلوم الحال نمیدانم، چرا که آنها نهایت آرمان شان همین رقاصی است. مقصر اصلی مسئولین ضد انقلابی است که علی رغم تأکید مخالفت چندباره مقام معظم رهبری با ترویج موسیقی در ادانشگاه ها، در کمال وقاحت و بی شرمی خود آغاز کننده این جشن ها میشوند و با افتخار و برای مثلا جذب دانشجو، در تبلیغات تمامی برنامه‌هایش لفظ “با اجرای موسیقی زنده” را لحاظ میکنند.
خب! ما یقه چه کسی را بگیریم؟
قاصر یا مقصر؟
مسئول یا دانشجو؟
دانشجویی که تمام فکر و ذکرش کانال‌های کراش و رقاصی و جشن های سخیف و در ایام انتخابات هم مانند عروسک جلیغه انتخاباتی تن کند و جلوی فلان کاندید مجلس برقصد، این دانشجو ارزش موضع گیری دارد؟
یا آن مسئولی که ماه به ماه حقوق نجومی از بودجه نظام به جیب میزند و ضد کلام صریح رهبری عمل میکند؟
یقه کدام را باید چسبید؟

القصه راه مقابله با این اهانت ها به حضرت امام، اولاً توبیخ و حتی برکناری مسئولان امر است و سپس برداشتن نام حضرت امام خمینی (ره) از تشکل های سیاسی اعم از دانشجویی و … است.

به همین خاطر همه دانشجویان مسلمان در دانشگاه شهید چمران اهواز که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند را به تلاش برای فشار به مسئولین دانشگاه جهت برداشتن نام حضرت امام خمینی رحمهالله از این تشکل سیاسی دعوت میکنم.
والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته

* دبیر فرهنگی اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز:

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.