• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا مبنی بر تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تصمیم آمریکا علیه سپاه برآمده از وحشت محور عبری-عربی-غربی است

  • کد خبر : 11519
  • 19 فروردین 1398 - 21:09
تصمیم آمریکا علیه سپاه برآمده از وحشت محور عبری-عربی-غربی است

در هر کشوری نیروهای مسلح تضمین‌کننده استقلال و امنیت کشورند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تفاوتی معنادار ضامن امنیت و اقتدار مسلمانان جهان و سپر محکمی در مقابل زیاده‌خواهی و زور گوئی مستکبران جهانی است. شکست‌های پی‌درپی ابرقدرت پوشالی و در حال احتضار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت آن‌قدر برایشان سنگین بود […]

در هر کشوری نیروهای مسلح تضمین‌کننده استقلال و امنیت کشورند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تفاوتی معنادار ضامن امنیت و اقتدار مسلمانان جهان و سپر محکمی در مقابل زیاده‌خواهی و زور گوئی مستکبران جهانی است. شکست‌های پی‌درپی ابرقدرت پوشالی و در حال احتضار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت آن‌قدر برایشان سنگین بود که خلاف تمام قواعد بین‌المللی نیروی رسمی نظامی یک کشور را تروریست نامیده‌اند.

در ادامه نوشته شده است: مادر تروریست‌های جهان امروز در پی اقتدار بی‌نظیر نیروهای مؤمن سپاه پاسداران برای جلوگیری از رشد روزافزون قدرت موشکی، آفندی و پدافندی جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین قاتل تروریست‌های جهان را تروریست می‌نامد! این‌گونه رفتارهای غیرمتعارف و خلاف عقلانیت، دست‌وپا زدن‌های قبل از افول است که آمریکائی‌ها با یاغی‌گری و قلدرمآبی سعی در بازپس‌گیری وجهه ازدست‌رفته‌شان دارند.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: این تصمیم برآمده از ترس و وحشت محور عبری-عربی-غربی است و جز بدنام کردن و انزوای جهانی آمریکا و اسقاط رژیم غاصب صهیونیستی آورده‌ای نخواهد داشت زیرا بازیگران منطقه‌ای و قدرت محور مقاومت از امروز لحظه‌ای آرامش برای نظامیان و پایگاه‌های نظامی آمریکائی منطقه غرب آسیا و دولت منحوس صهیونیستی نخواهد گذاشت. اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ضمن محکوم کردن این رفتار احمقانه دولت‌مردان آمریکایی خواستار اقدام متقابل و محکم مجلس محترم شورای اسلامی در برابر زور گوئی و حماقت دولت آمریکاست.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=11519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.