• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
رفعتی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

تاخیر در بررسی صحت رساله رئیس‌جمهور نظام را متحمل هزینه می‌کند

  • کد خبر : 6314
  • 09 خرداد 1396 - 11:53
تاخیر در بررسی صحت رساله رئیس‌جمهور نظام را متحمل هزینه می‌کند

رفعتی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت:‌ باید فارغ از جناح بندی های سیاسی به موضوع رساله دکترای رئیس جمهور نگاه کرد. تیمی که این پروژه را شروع کرده بود، به دلیل اینکه متن کامل رساله در چند هفته مانده به انتخابات به دستشان رسیده، این موضوع […]

رفعتی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت:‌ باید فارغ از جناح بندی های سیاسی به موضوع رساله دکترای رئیس جمهور نگاه کرد. تیمی که این پروژه را شروع کرده بود، به دلیل اینکه متن کامل رساله در چند هفته مانده به انتخابات به دستشان رسیده، این موضوع را رسانه‌ای کرد و این شائبه سیاسی بودن و انتخاباتی بودن پروژه را نزد برخی از حامیان دولت ایجاد کرده است؛ در حالی که می بینیم اعضای این پروژه بعد از انتخابات، فارغ از وقایع سیاسی روز همان روند پیش از انتخابات را پیش گرفته است.
وی افزود: هرچه مدت زمان بیشتری از این موضوع بگذرد و به آن رسیدگی نشود، دولت و نظام اسلامی هزینه های بیشتری را متحمل خواهند شد؛ بنابراین کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس باید هرچه سریعتر کارگروه بی طرفی را برای بررسی صحت و سقم رساله دکترای رئیس جمهور تشکیل دهد تا از هزینه های زیادی که تاخیر در پیگیری اینگونه موارد به اعتماد عمومی جامعه وارد می کند، بکاهد.
رفعتی اظهار کرد: با توجه به گفته های نمایندگان مجلس و اسناد و مدارکی که از تحصیلات برادر رئیس جمهور موجود است، تخلف در مدرک تحصیلی فریدون تقریبا محرز شده است. متاسفانه محمد قمی، رئیس کمیته بررسی مدرک تحصیلی برادر روحانی قبل از انتخابات گفت کاری می کنیم انتشار گزارش مدرک فریدون به پس از انتخابات موکول شود. چون این گزارش بر رای روحانی تاثیر منفی دارد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ابطحی عضو کمیته سه نفره بررسی مدرک فریدون نیز اعلام کرده که تخلف مدرک برادر رئیس جمهور محرز شده است. با این وجود هرگونه تاخیر و مساحمه در پیگیری این تخلفات، آسیب جدی به اعتبار نهادهای ذیربط چون کمیسیون آموزش مجلس خواهد زد.
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.