• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14
علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم:

تأکید بر لزوم بسیج دستگاه‌ها برای حل مشکل مردم خوزستان

  • کد خبر : 9991
  • 11 تیر 1397 - 19:09
تأکید بر لزوم بسیج دستگاه‌ها برای حل مشکل مردم خوزستان

علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه مشکلات به‌وجود آمده برای هموطنان عزیزمان در استان خوزستان، موجب ایجاد نگرانی‌هایی برای همه ملت ایران شده است،‌ اظهار داشت: نمی‌توان چشم خود را بر روی مشکلات مردم شهرهای استان خوزستان که اکنون برای نیاز اولیه […]

علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه مشکلات به‌وجود آمده برای هموطنان عزیزمان در استان خوزستان، موجب ایجاد نگرانی‌هایی برای همه ملت ایران شده است،‌ اظهار داشت: نمی‌توان چشم خود را بر روی مشکلات مردم شهرهای استان خوزستان که اکنون برای نیاز اولیه خود یعنی آب شرب مشکل دارند، بست و بگوییم برای حل مشکلات برنامه داریم و اقدام اساسی صورت نداد.

وی با تاکید بر لزوم بسیج دستگاه‌های مربوطه برای حل مشکلات مردم این منطقه افزود: در صورت تعلل باید منتظر تشدید نارضایتی مردمی که سال‌ها از این کشور و انقلاب با جان و مال دفاع کردند، بود. این مردم در طول تاریخ همواره ثابت کردند که مشکلات را تحمل و برای رفع آنها صبر و تلاش می‌کنند اما مشاهده سوء‌مدیریت و در برخی مواقع غفلت مسئولین، آنها را آزار می‌دهد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های‌اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به بیانیه این اتحادیه اضافه کرد: جنبش دانشجویی با کسی شوخی ندارد و معیشت و زندگی مردم را جزو خطوط قرمز خود می‌داند. همانطور که در بیانیه روز گذشته خود تاکید کردیم، ضمن تلاش همه جانبه با دقت، رفتار و اقدام مسئولان این بخش را رصد و به صورت ویژه این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=9991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.