• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16
در خصوص وقایع اخیر

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج

  • کد خبر : 16170
  • 07 مهر 1401 - 21:56
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج
این روزها عده‌ای آگاهانه و عده‌ای هم بدون آگاهی، اصل پلیس امنیت اخلاقی را زیر سوال برده و حضور این نهاد خدوم را نفی کرده‌اند. در این متن به صراحت اعلام می‌داریم که از موجودیت این نهاد حمایت می‌نماییم و حضور ایشان را لازم و ضروری می‌دانیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج طی بیانیه‌ای در خصوص در خصوص وقایع اخیر اعلام کردند:

 

فوت سرکار خانم امینی مسئله‌ای است که در حال حاضر، سوءاستفاده‌های فراوانی نسب به آن صورت گرفته و حزن خانواده داغدار ایشان را دو چندان کرده‌است. برای ایشان مغفرت و برای خانواده‌یشان صبری دوچندان از خدای متعال طلب می‌نماییم.

 

این روزها عده‌ای آگاهانه و عده‌ای هم بدون آگاهی، اصل پلیس امنیت اخلاقی را زیر سوال برده و حضور این نهاد خدوم را نفی کرده‌اند. در این متن به صراحت اعلام می‌داریم که از موجودیت این نهاد حمایت می‌نماییم و حضور ایشان را لازم و ضروری می‌دانیم. از جهت دیگر اصلاحاتی باید در رویه این نهاد صورت پذیرد؛ اختیارات و فعالیت این نهاد محدود به حیطه قانون شود و قوانین حمایتی محکمی برای حمایت از سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی در زمینه‌های اخلاقی تدوین و تصویب و اجرا گردد. همچنین حمایت از تولیدی‌های پوشاک که مطابق با پوشش اسلامی کالای خود را تولید می‌کنند، در دستور کار نهادهای دولتی و فرهنگی قرار گیرد. همچنین از تولید پوشاک با پوشش غیر اسلامی جلوگیری شود و برخوردهای لازم صورت پذیرد.

 

اخیرا شاهد آن بودیم که عده‌ای منافق، سعی بر انحراف بخشیدن به اعتراضات مردمی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و با توهین به مقدسات و زیر سوال بردن اصل این نظام مقدس، قصد آن داشتند تا اهداف شوم خود را عملی سازند. اما نمی‌دانند انقلابی که با خون هزاران شهید استوار و آبیاری شده‌است، حتی ذره‌ای سستی در آن ایجاد نخواهد شد. منافقین باید بدانند که این انقلاب حق است و مردم فهیم ایران اسلامی همواره بر دفاع از حق تا پای جان خود خواهند ایستاد.

در پایان لازم می‌دانیم از ۲۲ نهاد و سازمان فرهنگی مرتبط با حجاب این مطالبه را داشته باشیم که رویه پوسیده کار به اصطلاح فرهنگی را سامان بخشیده و تجدید نظر اساسی در فعالیت‌های خود داشته باشند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.