• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه در محکومیت اقدام تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

  • کد خبر : 16352
  • 14 آبان 1401 - 17:02
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه در محکومیت اقدام تروریستی حرم شاهچراغ (ع)
همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا می دارد. ملت عزیز و دستگاههای مسئول یقیناً بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان فائق خواهند آمد، انشاءالله. مقام معظم رهبری ۵ آبان ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه طی بیانیه‌ای در محکومیت اقدام تروریستی حرم شاهچراغ (ع) اعلام کردند:

 

 

در ادامه آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که با طراحی اتاق فکر و توطئه سرویس های جاسوسی دشمن؛ وحدت، انسجام و اقتدار ایران اسلامی هدف قرار گرفته شده است؛ جنایت هولناک و تروری ناجوانمردانه در حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) رقم خورد که باعث به شهادت رسیدن مظلومانه جمعی از هموطنان‌‌ بی‌گناه‌مان شد.

 

دشمن با بهره‌گیری از هیجانات و غفلت های موجود و با حمایت از عده‌ای فریب خورده که با شعار هایی توخالی بازیچه دست دشمنان ملت ایران در کف خیابان ها شده بودند؛ سعی داشت با ایجاد التهاب در جامعه و اخلال در نظم کشور، ایران قوی را به سمت رویای پوچ خود یعنی ایران ناامن ببرد و وحدت و هم‌گرایی ملت ایران را مخدوش سازد؛آن ها برای رسیدن به هدف شیطانی خود دست به هر جنایتی زدند و با به شهادت رساندن زن و مرد و پیر و جوان و حتی کودک یکساله‌ی ایرانی نهایت وحشی‌گری و چهره‌ی واقعی خود را نشان دادند. اما بی‌تردید با اینگونه اقدامات قادر نیستند ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی را از مسیر ولایتمداری، دین داری، پیشرفت، حل مشکلات و مبارزه با ظلم و فساد منحرف و یا متوقف سازند.

 

مسئولان و نهاد های مربوطه، باید بدون هیچ مماشاتی اشد مجازات را برای تروریست های جنایتکار، آشوبگران، اغتشاشگران و همه‌ی مزدورانی که با بر هم زدن نظم و امنیت کشور و درگیر کردن تمرکز نیروهای امنیتی ، شرایط را برای حضور تروریست های بزدل مهیا کردند، در نظر بگیرند؛ تا دیگر هیچ خائنی به خود اجازه جسارت به امنیت ملت ایران را ندهد.

 

«سوال اینجاست که آیا فقط با خون است که باید غبار و مه موجود در این فتنه را محو شود؟ آیا تا زمانی که یک ایران عزادار نشود ، نمی‌شود جلوی اقدامات نابهنجار عده ای خودفروخته ی وطن فروش را گرفت؟به راستی که خون این شهدا خط بطلانی بر تمام شعار های پوچ و توخالی این جماعت خود فروخته بود.ولی آیا دیگر زمان آن فرانرسیده است که دستگاه های حاکمیتی چون وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم برای تبیین و روشنگری مواضع و نشر آرمان های انقلاب اسلامی فکری بیاندیشید و آیا نمیخواهند تلاشی جدی در خصوص ترویج اسلام ناب محمدی انجام دهند؟به راستی که این تجمعات به خوبی نشان داد جوان و نوجوان ایران اسلامی هرچند به تعداد خیلی اندک ، با مبانی معارف اسلامی آشنا نیستند.»

 

و اما جمله‌ای از طرف فرزندان و آینده سازان ایران اسلامی خطاب به دشمنان کور دل : صعود این ملت صبور و استوار به قله‌های رفیع سربلندی حتمی بوده و  هیچ طرح و توطئه‌ای مانع رسیدن به اهداف این مسیر نورانی نخواهد شد.

 

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه، ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه، حادثه‌ی دردناک را خدمت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و عزادار ایران و خانواده های شهدای این واقعه تسلیت عرض می کنند و برای مصدومان حادثه از درگاه خداوند متعال طلب بهبود و سلامتی دارند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.