• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15
درپی هتک حرمت به مقدسات ملی-مذهبی

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی

  • کد خبر : 16128
  • 03 مهر 1401 - 19:54
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
از مسئولین کشور خواستار برخورد صریح و سریع و به دور از مماشات با مسببین حوادث هستیم که با اظهار نظرها و دروغ‌گویی‌ها، باطل را واقعیت جلوه داده و از جهل مردم سوء استفاده و مردم را به خیابان می‌کشانند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی طی بیانیه‌ای در خصوص درگذشت مهسا امینی اعلام کردند:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام خدا بر انبیا و بر نبی خاتم، محمد مصطفی(ص)، و درود بر بت‌شکن قرن خمینی کبیر و شهدای انقلاب و با کسب اجازه از حضرت حجت(عج) و ولی فقیه امام خامنه‌ای مد ظله العالی.

درود بر شهیدان گمنام خفته در دانشگاه خوارزمی، شهدای جان بر کفی که برای امنیت ما از جان و مالشان گذشتند؛ از شهید قربانعلی دودانگه تا شفیع وحدانی، از بانوی شهید نورسته سقایی تا مهدی ثامنی، محمود کاشیها، مسعود طاهری و باقی شهدا، آن‌ها که معلم مایند، معلم راه عشق و با صدایی رسا اعلام می‌داریم:
ما بر عهدی که با خدایمان بسته‌ایم پایبندیم و تا آخرین قطره خون در برابر تاریکی، جهل، دروغ و نفاق خواهیم ایستاد.

طبق مستندات موجود خانم مهسا امینی در حین فرآیند آموزشی پلیس مرحوم شده و ضایعه ای اسفناک رقم می‌خورد که ما هم داغدار آن هستیم و با خانواده و وابستگان ایشان ابراز همدردی عمیق داشته و داریم. بعد از این رخداد قوای مختلف برای بررسی حقیقت ماجرا بسیج می‌شوند، امری که هرگز مشابه آن در کشورهایی که فریاد دموکراسی در آن گوش عالم را کر کرده است؛ نمی‌بینیم. کشورهایی که در آنجا با حجاب بودن جرم بوده و افراد محجبه از خدمات مدنی محروم هستند.
اما باید گفت بررسی‌های انجام شده کفایت نمی‌کند و تا روشن شدن تمام ابعاد ماجرا صبر خواهیم کرد. ما دانشجویان خواستار پیگیری سریعتر موضوع و روشن شدن ابعاد تاریک آن هستیم.

 

پس از این ماجرا اتفاقاتی رقم می‌خورد که اصل ماجرا را به حاشیه برده و اراده‌های شومی برای ماهیگیری سیاسی در این اتفاقات رقم می‌زند. به یکباره اشک تمساح از چشمان غیظ‌آلود رسانه‌های بی‌آبرویی همچون بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا و شبکه‌های اجتماعی معلوم الحال در می‌آید و صدایشان گوش فلک را کر می‌کند. همه داعیه‌دار حقوق زنان می‌شوند، انگار شیلر رسولی و میترا استاد که به فجیع‌ترین شکل ممکن از بین ما رفته‌اند، یا زن نبوده‌اند و یا کرد.

گروهک منافقین بدنام که دستش تا مرفق در خون ۱۷ هزار شهید ترور فرورفته و گروهک کومله داعش مسلک که ناهید فاتحی، معروف به سمیه کردستان را پس از تراشیدن موی سر و کشیدن ناخن‌هایش زنده به گور کرده است. به یکباره و خیلی اتفاقی طرفدار حقوق زنان می‌شوند، موساد اسرائیل که شکارچی دانشمندان ماست و آمریکای ظالم که در تحریم دارویی جنایت‌ها کرده است با پادوهای رسانه‌ای‌شان ، دایه مهربان‌تر از مادر می‌شوند.

سلبریتی‌های خودفروخته وطنی، از دروغ‌های وقیحانه و شاخدار فوتبالیست معروف گرفته تا خیمه شببازی بازیگران بی‌حیا همه در تلاشند تا آتش فتنه را برافروزند و کشور را به پرتگاه سقوط بکشانند که البته همه این‌ها در برابر بیداری دانشجو و ملت همیشه بیدار ایران به جایی راه نخواهد برد.

با تلاش اردوگاه رنگارنگ شیطان در سطح کشور و برخی دانشگاه‌ها تجمعاتی برگزار می‌شود و اموال عمومی ملت به آتش کشیده شده، به پرچم جاویدان وطن که دشمن را به خاک ذلت کشانده و خون قریب به ۳۰۰هزار شهید برای اهتزازش بر زمین ریخته، توسط مزدوران اهانت می‌شود، در دانشگاه‌ها و از جمله دانشگاه خوارزمی عده قلیلی مزدور و پادو که کبک مآبانه تا دیروز سر در برف کرده بودند، بیرون آمده از جهل عده‌ای بیشتر سوء استفاده کرده و با هوچی‌گری به جای اعتراض بر حق مدنی، محیط آرام دانشگاه را با خیابان‌های تگزاس اشتباه گرفته و به جای منطق و استدلال که لازمه محیط دانشگاهی است، فحش و توهین به مقدسات ملی مذهبی را ابزار کردند.

در آخر با این پیش درآمد، ما دانشجویان و دغدغه‌مندان دانشگاه خوارزمی موارد زیر را به سمع و نظر جامعه فرهیخته دانشگاهی می‌رسانیم:
۱- به مردمی که در کف خیابان و دانشگاه فریب خورده و هنوز به ابعاد ماجرا پی نبرده‌اند، عرض می‌کنیم که صف خود را از کسانی که ماه‌ها به دنبال این فرصت برای ایجاد اغتشاش و ناامنی و کشته‌سازی در کشور بوده‌اند؛ جدا کنید. ناامن شدن کشور و آسیب به اموال عمومی جز فقیر شدن ملت و افزودن مشکلی بر مشکلات موجود، دردی را دوا نمی‌کند.

۲- از مسئولین کشور خواستار برخورد صریح و سریع و به دور از مماشات با مسببین حوادث هستیم که با اظهار نظرها و دروغ‌گویی‌ها، باطل را واقعیت جلوه داده و از جهل مردم سوء استفاده و مردم را به خیابان می‌کشانند

۳- از نیروی امنیتی و اطلاعاتی کشور خواستاریم که سرحلقه‌های اغتشاشات اخیر را شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات برسانند؛ تا شاهد اینگونه اتفاقات ناگوار نباشیم.

۴- اهانت به مقدسات و نظام را نه آزادی بیان بلکه توطئه می‌دانیم و از کسانی که در پوشش آزادی بیان هر اتفاق غیر عقلانی را رقم زده‌اند، می‌خواهیم که به احترام و آزادی بیان برگشته و حقوق دیگران را پایمال نکنند.

۵- از مسئولین دانشگاه خوارزمی مطالبه فوق جدی داریم که مسببین و لیدرهای اصلی اتفاق شوم و غیر انسانی که در تاریخ ۲۹ شهریور در دانشگاه به وقوع پیوست قاطعانه برخورد کرده و این اشخاص را معرفی و به خاطر نقض قوانین دانشگاه و توهین به مقدسات به صورت عادلانه مجازات کنند.

۶- در آخر جامعه دانشجویان را به واقع بینی و پیروی از حقیقت و دوری از نادانی فرا می‌خوانیم؛ حوادث بی مورد نباید ما را از مسیر منطق جدا کرده و به تهمت، توهین و افترا بکشاند. پس فضای لج‌بازی و دورویی را کنار گذاشته و به استدلال و واقعیت بپیوندید.

 

والسلام علی من اتبع الهدی

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.