• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11
در خصوص درگذشت مهسا امینی

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

  • کد خبر : 16086
  • 02 مهر 1401 - 9:43
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
از تمامی مردم ایران به خصوص جامعه دانشگاهی کشور تقاضا داریم، هوشیار و آگاه نسبت به اتفاقات پیش‌رو عمل کنند و خود را بازیچه دست ضدانقلاب قرار نداده و هدف خود که اصلاح ساختاری گشت ارشاد است را فدای هدف‌های دشمن ستیزانه ضدانقلاب نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد طی بیانیه‌ای در خصوص درگذشت مهسا امینی و اتفاقات اخیر اعلام کردند:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مطمئنا هیچ یک از مردم ایران نیست که از خبر فوت مرحومه مهسا امینی، متأثر و ناراحت نشده باشد. خبری که ضد انقلاب از اولین لحظات انتشارش شروع به استفاده از آن در راستای رسیدن به اهداف شوم خود کرد. هم اکنون نیز می‌بینیم که جامعه دانشجویی کشور که با احساسات برانگیخته و برای اصلاح ساختاری گشت ارشاد در صحنه دانشگاه‌ها حاضر شده‌اند در حال انحراف توسط همین جریان شوم هستند.

 

در همین راستا نیز انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام می‌دارد:

 

نخست، این حادثه بار غمی بر دوش تک تک ما گذاشته است و از تمامی نهادهای مربوطه تقاضا داریم که تحقیقات و بررسی‌های خود را هر چه سریعتر انجام داده و نسبت به تمامی اتفاقات افتاده شفاف‌سازی کامل داشته باشند همچنین در صورت وجود با خاطیان این حادثه برخورد جدی داشته باشند.

 

دوم، قانون پوشش و وجود ضامن برای اجرای آن، ضروری و غیر قابل انکار است. اما ما نیز مانند سایر مردم ایران خواستار اصلاح ساختار خود مختار حال حاضر هستیم. تاریخ به ما نشان داده که گشت ارشادی که به دور از حفظ کرامات انسانی مردم و با اعمال قدرت در حال فعالیت باشد نه تنها راهکار و درمانی بر مسئله پوشش نیست بلکه باعث ایجاد نفاق در میان ملت می‌شود و هزینه‌های سنگینی برای نظام دربردارد.

 

سوم، حوادث اخیر در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه‌های شهر تهران، نشان میدهد که جامعه دانشجویی در حال از دست دادن هوشیاری خود بوده و به رایگان در راستای تحقق اهداف ضد انقلاب در حال قدم برداشتن است. ضدانقلابی که ثابت کرده در مسائل این چنینی هرگز دلسوز مردم شریف ایران نبوده و فقط به دنبال اهداف خود است. اهدافی که در راستای تحقق آن‌ها از هیچ جنایتی علیه مردم ایران ابایی نداشته و ندارد. هم اکنون نیز با وجود حمایت از  تحریم‌های مختلف از جمله تحریم های دارویی که منجر به مرگ هزاران ایرانی در سال می‌شود، در واقعه غم بار این دختر وطن، نقش دایه‌ی مهربان‌تر از مادر را بازی می‌کند و خود را خون‌خواه مرحومه مهسا امینی می‌داند.

 

و در آخر از تمامی مردم ایران به خصوص جامعه دانشگاهی کشور تقاضا داریم، هوشیار و آگاه نسبت به اتفاقات پیش‌رو عمل کنند و خود را بازیچه دست ضدانقلاب قرار نداده و هدف خود که اصلاح ساختاری گشت ارشاد است را فدای هدف‌های دشمن ستیزانه ضدانقلاب نکنند.

 

در این راستا نیز ما هر حرکتی که در راستای حمایت از این جریان شوم است را محکوم میدانیم و با تمام توان در مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کنیم. از جامعه دانشجویی کشور نیز تقاضا داریم هوشیار نسبت به وقایع عمل کنند و ملعبه دست این جریان‌های اشتباه قرار نگیرند و نام خود را با اهانت به ائمه اطهار لکه دار نکنند.

 

والسلام و علیکم و الرحمه الله و برکاته

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=16086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.