• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیرامون مشکلات مردم در گرمای شدید این روزهای استان

  • کد خبر : 6448
  • 26 خرداد 1396 - 13:17
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیرامون مشکلات مردم در گرمای شدید این روزهای استان

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیرامون مشکلات مردم در گرمای شدید این روزهای استان بیانیه ای صادر کرد. متن کامل بیانیه بدین شرح می‌باشد: متاسفانه این روزها شاهد گرمای شدید در استان سیستان وبلوچستان هستیم و عدم برنامه ریزی مسئولین و همچنین عدم پیگیری مشکلات مردم، این روزها […]

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیرامون مشکلات مردم در گرمای شدید این روزهای استان بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه بدین شرح می‌باشد:

متاسفانه این روزها شاهد گرمای شدید در استان سیستان وبلوچستان هستیم و عدم برنامه ریزی مسئولین و همچنین عدم پیگیری مشکلات مردم، این روزها را به سخت ترین روزها برای مردم استان تبدیل کرده است.

در استان سیستان و بلوچستان بیشتر شاهد بهره برداری های سیاسی از مردم استان توسط مسئولین هستیم با این حال زمانی که مردم استان به کمک و رسیدگی به مسولین نیاز دارند مسولین خود را به خواب میزنند و مشکلات مردم را نمیبنند.

این روزها مردم از کمترین حق خود یعنی آب وبرق محروم هستند در صورتی که بحث از حقوق شهروندی به میان هست اما این چه منشور حقوق شهروندی هست که مردم استان سیستان وبلوچستان که همیشه در صف اول انقلاب بودند و برای مرزهای این سرزمین شهید تقدیم نقلاب کردند و در شرکت گسترده در انتخابات همیشه جزو اولینها بودند به مشکلاتشان رسیدگی نمیشود.

از دولت فعلی هم گلایه جدی داریم که چرا به مشکلات استانی که بیشترین رای را آورد رسیدگی نمیکنند؟ و چرا همیشه این استان قربانی سیاسی بازی بعضی از مسولین می‌شود؟ اما موقعی که باید به داد مردم استان برسند مردم را فراموش میکنند. چرا مسئولین از پتانسیل‌های استان استفاده نمیکنند و چرا به درد مردم رسیدگی نمی‌کنند؟ حتما باید موقع انتخابات ها باشد که مسئولین در جمع مردم حضور یابند و قول‌های پوچ و تو خالی به مردم بدهند؟

وضعیت معیشت مردم استان طوری هست که بعضی از مردم درآمدی به جز یارنه ندارند و فقط با یک یارانه زندگی میکنند سوال ما این هست آیا یک مسئول میتواند یک روز خود را با یارانه سپری بکند چه برسد که یک ماه خود را.
چرا از بادهای استان سیستان بلوچستان در تولید برق استفاده نمیشود چرا توربین‌های بادی در سیستان به کار گرفته نمیشود چرا از کشاورزی بلوچستان حمایت نمیشود و چرا تدابیری اندیشیده نشد که گرمای شدید بیشتر محصول کشاورزان را از بین نبرد؟

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به نمایندگی از مردم استان از مسولین عاجزانه خواهش داریم که به فکر مردم استان باشید که این مردم یکی از سرمایه های ارزشمند کشور عزیزمان ایران هست.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.