• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آیت الله بروجردی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

  • کد خبر : 5395
  • 22 بهمن 1395 - 13:26
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آیت الله بروجردی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم ((بیست و دو بهمن، روز تجدید عهد با انقلاب، امام و اسلام است.)) حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) یوم الله بیست و دو بهمن سالروز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است. روزی که ملت سرافراز ایران خسته از ظلم و ستم رژیم طاغوت به ندای حضرت امام روح الله خمینی […]

بسم الله الرحمن الرحیم
((بیست و دو بهمن، روز تجدید عهد با انقلاب، امام و اسلام است.))
حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی)

یوم الله بیست و دو بهمن سالروز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است. روزی که ملت سرافراز ایران خسته از ظلم و ستم رژیم طاغوت به ندای حضرت امام روح الله خمینی رحمه الله علیه لبیک گفتند و شعار عاشورایی هیهات من الذله سردادند و با خون خود درخت تشنه ی اسلام را آبیاری کردند. ۲۲ بهمن ۵۷ نشانگر غیرت و ظلم ناپذیری ملت مسلمان ایران است. ملت شریف ایران در این روز به همه ی جهانیان علی الخصوص جهانخواران ظالم ثابت کرد که تربیت یافته ی مکتب عاشوراست. این تفکر عاشورایی بود که ملت مسلمان ایران را برآن داشت تا ریشه ی استکبار را در میهن اسلامیمان برکند و ابر قدرت ها را به شگفتی و درماندگی وادارد و با گذشت سی و هشت سال از آن واقعه ی عظیم، در پیچ و خم های دشوار، همچنان ثابت قدم به راه خود ادامه دهد و بحمد الله تاکنون با وجود توطئه های داخلی و خارجی کوچکترین سستی در مسیر انقلاب ایجاد نشده است.
براین اساس، ما دانشجویان دانشگاه آیت الله العظمى بروجردی رحمه الله علیه اعلام میداریم که تا جان در بدن داریم از این انقلاب که ثمره ی خون هزاران شهید دلاور است پاسداری میکنیم و با رهبر فرزانه ی انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) عهد میبندیم که تا آخرین قطره ی خون در راه اسلام عزیز مجاهدت خواهیم کرد تا ان شاء الله پرچم این انقلاب را توسط وجود مبارک ایشان به دستان با کفایت صاحب حقیقی این انقلاب حضرت حجت بن الحسن أرواح العالمین لتراب مقدمه الفدا تسلیم نماییم.
والسلام علی من اتبع الهدى

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آیت الله العظمى بروجردی (ره)

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.