• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
​​سید حسن حسینی:

بیانات اخیر رهبری ، مسیر اصلی و انقلابی را مشخص کرد

  • کد خبر : 8157
  • 09 دی 1396 - 13:11
بیانات اخیر رهبری ، مسیر اصلی و انقلابی را مشخص کرد

به نظر بنده این فرمایشات اخیر رهبری مشخص کننده مسیر اصلی و انقلابی برای مسئولین و البته دیگر فعالان جامعه من جمله دانشجویان بود. شناخت دشمن امروز ساده است و مهم‌تر این است که انقلابی باید عمل کرد و در زمین دشمن بازی نکرد.   چندی است که اعتراضات اخیر رئیس جمهور اسبق آقای احمدی […]

به نظر بنده این فرمایشات اخیر رهبری مشخص کننده مسیر اصلی و انقلابی برای مسئولین و البته دیگر فعالان جامعه من جمله دانشجویان بود. شناخت دشمن امروز ساده است و مهم‌تر این است که انقلابی باید عمل کرد و در زمین دشمن بازی نکرد.

 

چندی است که اعتراضات اخیر رئیس جمهور اسبق آقای احمدی نژاد واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است که اکنون با فرمایشات مقام معظم رهبری نارضایتی خود را نسبت به نحوه اعتراض آقای احمدی نژاد اظهار داشتند.بله البته اگر فرد یا نهادی ضعفی در عمل دارد باید نقد شود اما نقد منصفانه،نقدی که درکنارش نقاط مثبت عملکرد آن فرد یا نهاد هم مد نظر قرار بگیرد و نه فقط سیاه نمایی و تسویه حساب های شخصی و تضعیف روحیه ملت مدنظر باشد.

 

نکته ای دیگر که باید توجه نمود اکنون دوباره زمان آزمون ولایت پذیری افراد است و مسئولینی که اکنون مدیریت کشور را در دست دارند و یا در دست داشته اند باید دست از نمایش های تبلیغاتی خود و یا شعار دادن بردارند و مصّحح وضع نامساعد کنونی زندگی مردم و کشور باشند و البته باید پاسخگو نسبت به عملکردهای قبلی خود هم باشند.

 

البته باید توجه نمود که رهبری انتقاد را بد ندانستند و حتی گلایه خود نسبت به بعضی از عملکرد های قوا سه گانه را ابراز داشتند اما ایشان معتقدند که باید نقد سازنده باشد و نه به قصدتخریب و بی گناه نشان دادن خود باشد.

 

ایشان حادثه نه دی را متذکر شدند و این تجمع اقتدار ایران اسلامی را دفاع از آرمان ها و ارزشهای انقلاب معرفی کردند و نه دفاع از فرد یا حزبی و همچنین متذکر شدند که ارزش افراد را باید با ترازوی حال فعلیشان سنجید نه فقط با ذکر سوابقشان.

 

درپایان رهبری آگاهی خودشان نسبت به وضع نامساعد معیشتی مردم اعلام داشتند و تذکر دادندکه باید اقتصاد مقاومتی که در هیچکدام از دولت ها تا به امروز در برنامه عملی قرار نگرفته، باید جدی گرفته شود و باهمت مسئولین و به اذن خداوند این مشکلات قابل رفع است و آینده انقلاب اسلامی هر روز روشن تر از پیش خواهد بود.

سیدحسین حسینی-عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.