• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4
ما بستر و روالی برای دریافت انتقادات از مردم در دولت و سایر قوا نداریم؛ البته منظور بستری است که به طور ملموس منتهی به نتیجه شود.

بستری برای انتقادات مردمی فراهم شود

  • کد خبر : 12451
  • 10 آذر 1398 - 17:40
بستری برای انتقادات مردمی فراهم شود

محسن حقی: در برهه‌ای حساس قرار داریم که دشمنان ایران و ایرانی حساب ویژه‌ای بر روی ایجاد اختلاف داخلی و بحران آفرینی به وسیله فریب خوردگان اغتشاشگر بازکرده اند. کاملا درست است که صف اغتشاشگران از صف مردم جداست و مردم عادی هدفشان اختلال نیست؛ بلکه دلشان به رنج آمده و برای گلایه به خیابان‌ها […]

محسن حقی: در برهه‌ای حساس قرار داریم که دشمنان ایران و ایرانی حساب ویژه‌ای بر روی ایجاد اختلاف داخلی و بحران آفرینی به وسیله فریب خوردگان اغتشاشگر بازکرده اند. کاملا درست است که صف اغتشاشگران از صف مردم جداست و مردم عادی هدفشان اختلال نیست؛ بلکه دلشان به رنج آمده و برای گلایه به خیابان‌ها می‌آیند.

اما دولت و قوای مملکت باید برای خلا موجود در زمینه انتقاد کار کنند. مردم نمی‌دانند چگونه اعتراض کنند که لقب اغتشاشگر به ناحق نگیرند. در واقع ما بستر و روالی برای دریافت انتقادات از مردم در دولت و سایر قوا نداریم. البته منظور بستری است که حقیقتا و به طور ملموس منتهی به نتیجه شود.

مردم تمایلی به اختلال و اغتشاش یا جنگ داخلی و ناامنی ندارند، اما حقیقتا نیاز دارند شنیده شوند نه به طور گروهی بلکه نیاز دارند دولت و سایر قوا با کنار گذاشتن عقاید شخصی و حزبی، درد دل و انتقادات تک تکشان را بشنوند. همین که بدانند گوش شنوایی هست که می‌شنود و می‌اندیشد و جوابی منطقی با صداقت و طبق حقیقت در سریع‌ترین زمان ممکن می‌دهد دلگرمی برای مقاومت و پایداری در برابر زورگویی‌ها و گردن کلفتی‌های ابرقدرت نما‌های غرب است.

قوای مملکت نباید با بی توجهی اجازه دهند که این گوش شنوا معاندین و دشمنان باشند. از قوای سه گانه خواهش مکنیم گوش شنوای درد دل مردم عادی باشند که فشار بحران‌ها بیشتر روی آن هاست و اجازه ندهند بیگانگان در این میدان جولان دهند و با سوء استفاده از نام مردم بتازند و ایجاد اغتشاش و اختلاف کنند.

محسن حقی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اردبیل
لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=12451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.