• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
15
در بیست‌و‌سومین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل برگزار شد:

برگزیدگان رویداد امت عدل معرفی شدند

  • کد خبر : 15935
  • 10 شهریور 1401 - 15:50
برگزیدگان رویداد امت عدل معرفی شدند
رویداد پژوهشی امت عدل، با حضور مدیرکل بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور برگزار و از برگزیدگان این رویداد تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل دانشجویان مستقل، وحید عزیزی، مدیرکل بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، در رویداد پژوهشی امت عدل در پنجمین روز از بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور، ضمن قدردانی از برگزاری این نشست گفت: تا چند سال گذشته امید زیادی برای اصلاح ساختار مالیاتی کشور وجود نداشت. این توانی است که شما دارید و گفتمانِ نشست شما در دانشگاه‌های کشور به‌عنوان حرف پیش‌برنده و در آینده به‌عنوان تصمیم کشور مطرح می‌شود.

عزیزی افزود: بایستی عمیق شوید، تسلط پیدا کنید و برای تصمیمتان حجت داشته باشید. چرا که این مطالبات شما، مطالبه جهت دهنده است و در آینده ممکن است طبق آن تصمیم گرفته شود.

وی در پایان به مساله مالیات و نظام بانکی کشور پرداخت و گفت: اولویت‌دارترین موضوع کشور، مالیات و نظام بانکی است؛ چرا که تقویت تولید، حل تورم و دلالی و… به این امر مربوط می‌شود. بزرگترین درگیری ما در حال حاضر موسسات قرض الحسنه در نظام بانکی هستند و بحث جایی پیچیده می‌شود که متوجه می‌شویم برای مثال یک موسسه قرض‌الحسنه در یک شهر کوچک دویست میلیاد تومان گردش بانکی داشته است. لذا اوضاع نیازمند ساماندهی اساسی است.

در این رویداد شرکت کنندگان در ۱۰ الی ۱۵ دقیقه، به ارائه نتایج تحقیق خود در قالب یک سخنرانی پرداختند و نهایتاً از سه اثر برگزیده تقدیر به عمل آمد.

وحید عزیزی، رییس کل مبارزه با فرار مالیاتی کشور، محمد رضا گلرو کارشناس، پژوهشگر و مستندساز حوزه ی اقتصاد و زینب شوندی، دبیر سیاسی اتحادیه در این رویداد به داوری آثار ارائه شده پرداختند.

اسامی برگزیدگان رویداد پژوهشی امت عدل به شرح ذیل می‌باشد:
نفر اول: امیر عباس دردانه از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با محوریت نسبت نظام مالیاتی و عدالت
نفر دوم: سرکار خانم آتنا رحیمی از دانشگاه اشرفی اصفهانی با محوریت نسبت نظام مالیاتی و عدالت
نفر سوم: محمد امین ترابی از دانشگاه تهران
با محوریت نسبت سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم و عدالت

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.