• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق دانشگاه تهران خواستار شد

برگزاری یادواره‌ای به نام دلاوران آتش‌نشان در محل ساختمان پلاسکو

  • کد خبر : 5067
  • 06 بهمن 1395 - 16:38
برگزاری یادواره‌ای به نام دلاوران آتش‌نشان در محل ساختمان پلاسکو

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در پی حادثه پلاسکو، در نامه‌ای از مسئولان مربوطه درخواست کرد تا یادواره‌ای به نام دلاوران جان بر کف آتش نشان، در محل ساختمان پلاسکو ایجاد شود.   در ابتدای این نامه آمده است: چند روز پیش شاهد آتش سوزی و ریزش ساختمانی تجاری […]

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در پی حادثه پلاسکو، در نامه‌ای از مسئولان مربوطه درخواست کرد تا یادواره‌ای به نام دلاوران جان بر کف آتش نشان، در محل ساختمان پلاسکو ایجاد شود.

 

در ابتدای این نامه آمده است: چند روز پیش شاهد آتش سوزی و ریزش ساختمانی تجاری در پایتخت به نام ساختمان پلاسکو بودیم. حادثه دلخراشی که جان چندین آتش نشان دلیر را گرفت و قلب خانواده‌هایشان و مردم ایران را داغدار کرد که می‌توان قصور و بی تدبیری مسئولین را مسبب اصلی این حادثه دانست؛ لذا انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ذکر چند نکته را بر خود لازم می‌داند.

 

در ادامه تاکید شد: ابتدا با توجه به تلاش جناح‌های مختلف برای استفاده ابزاری از این اتفاق از قوه قضاییه به عنوان مرجعی بی طرف درخواست دارد که مسئولینی که در این حادثه ناگوار، مقصر هستند شناسایی و با آنها مطابق قانون برخورد جدی کند. همچنین به طور مشخص معلوم گردد که مسئولیت برخورد با مالکینی که نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند با کدوم نهاد و ارگانی است.

 

در قسمت دیگری آمده است: از بنیاد شهید درخواست می‌شود هر چه زودتر به وضعیت خانواده آتش نشان‌های شهید رسیدگی شود و روند رسیدگی‌ها مشمول گذر زمان نشود. از شورای شهر و بنیاد مستضعفین هم تقاضا می‌شود با توجه به اینکه پیکر بسیاری از آتش نشانان زیر آوار مدفون مانده و احتمال یافتن آنان وجود ندارد ساختن یادواره‌ای به نام این دلاوران جان بر کف و تسلی خاطر بازماندگان، در محل ساختمان پلاسکو را تقاضا کند.

 

این تشکل دانشجویی در خاتمه از خداوند متعال برای تمامی کسانی که در امر امداد رسانی و جمع‌آوری آوار تلاش کردند اجر عظیم خواستار شد.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.