• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
گلرو مفرد در گفت‌وگو با فارس:

بررسی حادثه پلاسکو کمیته‌ای فراجناحی می‌خواهد/ دولت خودش از مقصران حادثه است

  • کد خبر : 5198
  • 11 بهمن 1395 - 14:36
بررسی حادثه پلاسکو کمیته‌ای فراجناحی می‌خواهد/ دولت خودش از مقصران حادثه است

محمدرضا گلرو مفرد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره تشکیل هیأت بررسی حادثه پلاسکو توسط روحانی گفت: برای بررسی آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو باید یک کمیته فراجناحی متشکل از قوای مجریه، مقننه و قضائیه تشکیل و این مسئله جدای از مسائل سیاسی بررسی شود. وی افزود: دولت و وزارت […]

محمدرضا گلرو مفرد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره تشکیل هیأت بررسی حادثه پلاسکو توسط روحانی گفت: برای بررسی آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو باید یک کمیته فراجناحی متشکل از قوای مجریه، مقننه و قضائیه تشکیل و این مسئله جدای از مسائل سیاسی بررسی شود.

وی افزود: دولت و وزارت کار یکی از مقصران حادثه تلخ پلاسکو هستند. حال اینها می خواهند گزارشی در مورد مقصران حادثه پلاسکو تنظیم کنند که این امر اصلا قابل قبول نیست. چگونه ممکن است در مسئله‌ای متهم ماجرا مدعی العموم شده و خود قاضی رسیدگی به مسئله شود؟

گلرو مفرد تاکید کرد: اینکه دولت می‌خواهد در روزهای نزدیک به انتخابات به عنوان مدعی‌العموم ورود کرده و مسئله را بررسی کند و در آن رقبای خود را مورد سوال قرار دهد تنها یک ژست انتخاباتی است.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم که دولت به جای اینکه به دنبال حل ریشه‌ای مسئله باشد می‌خواهد با سیاسی کاری در قضیه پلاسکو از آن به نفع خود در جریان انتخابات استفاده کند که این مسئله درست نیست.

وی در خاتمه اظهار داشت: دولت اگر واقعا قصد رسیدگی به مشکلات را دارد بهتر است برای رسیدگی به پرونده حسین فریدون کمیته‌ای تشکیل دهد.

 

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=5198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.