• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
تواناراد در گفت‌وگو با فارس:

برخورد شدید با وحشی‌گری‌های برخی افراد در پاسداران مطالبه جدی جنبش دانشجویی است

  • کد خبر : 8965
  • 01 اسفند 1396 - 19:36
برخورد شدید با وحشی‌گری‌های برخی افراد در پاسداران مطالبه جدی جنبش دانشجویی است

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به شهادت سه نفر از ماموران انتظامی گفت: امروز مطالبه جدی جنبش دانشجویی و همه مردم این است که در مقابل این وحشی‌های حیوان صفت هیچ‌گونه مسامحه‌ و کوتاهی صورت نگیرد و با سخت‌ترین شکل ممکن با این فرقه ضاله برخورد شود. سعید تواناراد دبیر سیاسی […]

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به شهادت سه نفر از ماموران انتظامی گفت: امروز مطالبه جدی جنبش دانشجویی و همه مردم این است که در مقابل این وحشی‌های حیوان صفت هیچ‌گونه مسامحه‌ و کوتاهی صورت نگیرد و با سخت‌ترین شکل ممکن با این فرقه ضاله برخورد شود.

سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به شهادت سه تن از ماموران نیروی انتظامی در آشوب منطقه پاسداران گفت: متاسفانه اتفاق شب گذشته در منطقه پاسداران و شهادت سه تن از ماموران نیروی انتظامی کام همه مردم را تلخ کرد و حقیقتا چهره داعشی و کثیف این فرقه ضاله را به مردم ما نشان داد.

وی افزود: وقتی مقامات امنیتی و انتظامی در قبال برخی فرقه‌ها مسائلی را بیان می‌کنند، این اعتماد باید بین مردم اظهارات این مقامات وجود داشته باشد و اگر این اعتماد وجود داشت امروز شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم و ماموران انتظامی پیش از این می‌توانستند جلوی چنین اقداماتی را بگیرند و قطب فاسد و فاجر آنها را دستگیر کنند تا امروز شاهد چنین فجایع دردناکی نباشیم.

تواناراد تاکید کرد: مطالبه همه ما از نیروی انتظامی، سپاه و همه مسئولان برقراری امنیت این است که جلوی چنین اقداماتی مقتدرانه بایستند و اجازه ندهند آرامش مردم به دلیل چنین اقداماتی به هم بریزد. دیگر شهید دادن بس است. آنها چرا باید سلاحی همراه خود نداشته باشند که جلوی چنین وحشی‌گری‌هایی را بگیرند.

وی گفت: خواهش ما این است که در مقابل این وحشی‌های حیوان صفت هیچ‌گونه مسامحه‌ و کوتاهی صورت نگیرد، امروز مطالبه جدی جنبش دانشجویی و همه مردم این است که با سخت‌ترین شکل ممکن با این قوم و فرقه ضاله برخورد شود.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.