• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گام موثری برداشته نشده است

  • کد خبر : 2760
  • 07 فروردین 1395 - 13:36
برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گام موثری برداشته نشده است

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به مطرح شدن شعار سال توسط مقام معظم رهبری، اظهارداشت: متاسفانه طی سالیان گذشته مسئولان همواره از مفهوم اقتصاد مقاومتی در جهت اغراض سیاسی خود استفاده نمایشی کرده‌اند و در راه اجرایی شدن این گفتمان تقریباً […]

رضا نجابت دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به مطرح شدن شعار سال توسط مقام معظم رهبری، اظهارداشت: متاسفانه طی سالیان گذشته مسئولان همواره از مفهوم اقتصاد مقاومتی در جهت اغراض سیاسی خود استفاده نمایشی کرده‌اند و در راه اجرایی شدن این گفتمان تقریباً گام موثر برداشته نشده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری سال جاری را سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نامیده‌اند و این بدین معنی است که صحبت در این رابطه زیاد شده و اکنون وقت کار و تلاش جهادی در راستای اقتصاد مقامتی است.

نجابت در ادامه با اشاره به نگرانی‌هایی که در رابطه با برجام وجود دارد، تصریح کرد: برجام نقاط مثبت و منفی گوناگونی را با خود به همراه داشته است اما این قرارداد که با جنجال بسیار منعقد شده تا کنون دستاورد ملموسی بر سر سفره مردم نداشته است.

وی تاکید کرد: مسئولینی که مخالفین خود را بزدل و بی شناسنامه خطاب می‌کنند و به گونه‌ای وانمود می‌کنند که گویی برجام، فتح الفتوح است برای مردم فواید برجام را به صورت واقعی و نه شعاری توضیح دهند.

این فعال دانشجویی یادآور شد: این چه فتح الفتوحی است که نه جلوی رکود را گرفته و نه توانسته است مانع رشد تورم شود؟!

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: زمانی که دستاوردهای برجام ۱ برای مردم به صورت ملموس حس شود حتماً خود مردم ارائه دهنده پیشنهاد برای برجام ۲ و ۳ می‌شوند اما تاکنون که برجام ۱ نتوانسته تغییری در جیب مردم ایجاد کند.

وی ادامه داد: کلید حل مشکلات کشور نه در خارج کشور بلکه در داخل کشور و اصلاح ساختارهای اقتصادی و توجه به کار و سرمایه ایرانی در داخل است.

نجابت ادامه داد: متاسفانه برخی افراد در داخل کشور به استکبار جهانی اعتماد دارند حال آنکه خلف وعده آمریکا در قضایای گوناگون و از جمله برجام بر همگان عیان گشته است.

وی در خاتمه گفت: متاسفانه برخی خود را دلخوش به خروس قندی برجام کرده و چشم بر کینه توزی‌های ایالات متحده نسبت به ملت ایران بسته‌اند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.