• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
1
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

این نعمت بزرگ الهی(انقلاب اسلامی) را ارزان از دست ندهید.

  • کد خبر : 8715
  • 21 بهمن 1396 - 13:33
این نعمت بزرگ الهی(انقلاب اسلامی) را ارزان از دست ندهید.

بسم الله الرحمن الرحیم این نعمت بزرگ الهی(انقلاب اسلامی) را ارزان از دست ندهید. امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر است و ۲۲ بهمن یادآورِ ثمره مجاهدت ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان ‌و انقلابی است. ملت توانست بزرگترین انقلاب دینی تاریخ عناصر جهان […]

بسم الله الرحمن الرحیم
این نعمت بزرگ الهی(انقلاب اسلامی) را ارزان از دست ندهید.
امام خمینی (ره)
انقلاب اسلامی ایران، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر است و ۲۲ بهمن یادآورِ ثمره مجاهدت ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان ‌و انقلابی است. ملت توانست بزرگترین انقلاب دینی تاریخ عناصر جهان را رقم بزند و با تقدیم خون هزاران تن از بهترین فرزندان خود نهالِ نوپای جمهوری اسلامی را آبیاری نماید تا در آستانه چهلمین سال خود به درخت تناوری تبدیل شود.
در این میان یادآور می شویم، فرآیند پنج گانه ای که برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در نگاه رهبر انقلاب تعریف شده است هنوز طی نشده و انقلاب در گام سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی بازمانده و ما هنوز برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، راه پرپیچ و خم و دشواری را در پیش داریم. به این جهت تمام ارکان نظام اسلامی به خصوص سه قوه مجریه،قضائیه و مقننه باید‌برای تحقق این اهداف بکوشند و برای رسیدن به آرمانهای اصیل انقلاب از جمله عدالت اسلامی و ریشه کن شدن فساد و تبعیض در جامعه تلاش همه جانبه داشته باشند‌.

دولت دوازدهم در حرکت به طرف اقتصاد مقاومتی تنها به حرف،سمینار و جلسات اکتفا نکند و در جهت رفع مشکلاتی مانند فساد دولتی،بیکاری جوانان،سیستم بانکی ناکارآمد و کاهش دائمی ارزش پول ملی و… که به مرور تبدیل به تهدیدهایی برای انقلاب شده است گام جدی و موثر بردارد.
نمایندگان مجلس با تصویب قوانین مبتنی بر اصول قانون اساسی و نظارت موبه‌مو بر اجرای دقیق قوانین به الگوی بی بدیلی از ارزش حکومت قانون در اداره جامعه تبدیل شوند و در تصویب بودجه های سالیانه فقط منافع واقعی مردم در حاکمیت را دنبال نمایند.

قوه قضائیه در برابر کارکرد ناقص دوقوه دیگر از خود سستی وضعف نشان ندهد و با استقلال کافی، جلوی بسیاری از تخلفات و انحرافات را بگیرد نه اینکه از کارکرد اساسی خارج شود و گرفتار روزمرگی شود.

و همچنین مسئولین در برابر مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به مردم پاسخگو باشند نه اینکه ژست اپوزسیون به خود گیرند یا سعی در توجیه اشتباهات خود داشته باشند که موجب فراهم شدن سوء استفاده دشمن شود.

روز ۲۲ بهمن، روزِ بزرگ و جشن ملتی با ایمان،مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی و شعار “استقلال آزادی،جمهوری اسلامی” خود در گردنه ها و منزلگاه های دلهره آورِ تاریخ، همچون جانِ شیرین، حراست کرده و آن را گرامی داشته اند. تا دشمنان این مرز و بوم بدانند ملت ایران هیچگاه اجازه‌ی کوچکترین دخالت و نفوذِ اجنبی به امور این کشور را نمی‌دهد و همانطور که از ابتدای انقلاب تا به الان تمامی حیله ها و فتنه‌های دشمن و منافقین، به دست رهبر انقلاب به پشتیبانی مردم‌بصیر خنثی شده در آینده نیز همینطور خواهد بود.

در پایان انجمن اسلامی دانشجویان ضمن عرض تبریک ایام الله،دهه فجر به ملت شریف ایران، از تمامی مردمان شهیدپرورِ شهرستان چابهار و مسئولین،اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه دریانوردی برای حضور در راهپمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت به عمل می آورد تا بارِ دیگر رویدادی عزت آفرین،حماسی و وحدت‌بخش و دشمن‌شکن در عرصه تاریخ انقلاب تکرار شود و همچنین آمریکای جنایتکار بداند که ملت سرافراز ایران، به خوبی از پشت صحنه تدارکات دشمن آگاه است و با پیروی از رهبرِ انقلابی،شجاع و زمان شناس خود، راهبردِ اصولی “نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی” را تابناک تر از پیش به جهانیان عرضه داشته و روزی تماشایی را رقم زده و سرافرازانه به طی مسیر پرافتخارِ شهیدان ادامه میدهد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.