• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

این‌بار نوبت جوانان انقلاب است

  • کد خبر : 4191
  • 09 آبان 1395 - 0:16
این‌بار نوبت جوانان انقلاب است

✔️ این‌بار نوبت جوانان انقلاب است… ?در سپهر سیاسی ایران تا امروز دو نوع عملکرد کلان سیاسی قابل تعریف است: ۱- دولت دوره اوّل که تمام وقت در تلاش برای رأی آوردن در دور دوم است! ۲- دولت دوره دوم که تمام وقت در حال توجیه ناکارآمدی های سال‌های گذشته است! در این میان از […]

✔️ این‌بار نوبت جوانان انقلاب است…

?در سپهر سیاسی ایران تا امروز دو نوع عملکرد کلان سیاسی قابل تعریف است:
۱- دولت دوره اوّل که تمام وقت در تلاش برای رأی آوردن در دور دوم است!
۲- دولت دوره دوم که تمام وقت در حال توجیه ناکارآمدی های سال‌های گذشته است!
در این میان از دوران سازندگی تا امروز حلقه‌ی گم‌شده‌ی این سیکل، کارآمدی و مدیریت جهادی برای حلّ مشکلات پایه‌ای مردم شامل گرانی اقلام اساسی من جمله نان و گوشت و روغن و… بوده و مسئولین محترم به فکر شیشلیک و اغ گلابی و قس علیٰ هذا هستند!

?عدّه‌ای نفوذی و انحرافی در دولت دهم اختلاس کلان کردند و در مخالفت صریح با اندیشه‌ها و رهنمودهای امام امّت، جامعه را دوقطبی کردند و عدّه‌ای دیگر حقوق نجومی خوردند و به ریش مردمی که در سال ۹۲ پای صندوق‌های رأی، به آن‌ها و حرف‌هایشان اعتماد کرده بودند، خندیدند و در این میان، لااقل در تهران، تنها قشری که هزینه‌ی افتضاحات حضرات را پرداختند، قشر مؤمن انقلابی بودند. آن‌ها که یا در کمیته مداد امام خمینی(ره) به فکر ریشه کنی فقر بودند یا در سوریه و عراق برای عزت، شرف،ناموس و وطن می‌جنگیدند.

?کسانی به اسم رهبری و شهدا رأی مردم را گرفتند امّا خون به دل رهبری کردند و توهین‌ها و نفرت‌ها را بین توده‌های مردم منتشر کردند. عدّه‌ای هم به اسم #آزادی، لیبرالیسم افراطی و فساد اقتصادی را اشاعه دادند و باز هم انقلابی‌ها آماج حملات عدّه‌ای خاطره گو و کرسنت پرور شدند و ما هم دائم فریب خوردیم.
امّا یک بار به حرف‌های جماعت انقلابی گوش فرا ندادیم و حتّی اجازه ندادیم دیکته‌ای بنویسند و سپس غلط‌شان را بگیریم! فقط انگ زدیم: تندرو، افراطی، دلواپس و…
به نظر بنده با قاطعیّت می‌توان گفت که انقلابی‌ها فقط در دولت نهم توانستند حضور و بروز و تأثیرگذاری داشته باشند که تأثیرش را هم امروز در روستاها و شهرهای کوچک می‌توان دید. مردمی پاکدل که رئیس دولت نهم و دهم را عاشقانه دوست می‌دارند و همین علاقه‌ی آن‌ها چشمشان را بر روی بسیاری از عملکردهای #غلط ایشان می‌بندد و از یادشان می‌برد که چه شد دولت نهم تا این حد موفّق بود امّا دولت دهم این‌چنین به چالش کشیده شد.

?در حقیقت بنده تصوّر می‌کنم آن‌جا که جوانان مؤمن انقلابی بودند،کارآمدی و عدالت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هم بود و هر آن‌جا که خطّ مسئولان از این جوانان جدا شد، مملکت به سراشیبی نزدیک شد. به قول استاد  رحیم‌پور ازغدی:«اگر این مردم نبودند، مسئولان تا امروز ده بار جمهوری اسلامی را سرنگون کرده بودند!»

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.