• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو:

ایران دارای محبوترین نظام حکومتی جهان است/ وظیفه‌ای خطیر برعهده دولت دوازدهم است

  • کد خبر : 6318
  • 09 خرداد 1396 - 11:59
ایران دارای محبوترین نظام حکومتی جهان است/ وظیفه‌ای خطیر برعهده دولت دوازدهم است

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شاهد تهران گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، به دنیا فهماند که ایران دارای محبوترین نظام حکومتی جهان است.

محمدی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شاهد تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ۲۹ اردیبهشت برگ زرین دیگری بر تاریخچه جمهوری اسلامی ایران شد؛ چرا که مردم با حمایت از این نظام مقدس، یوم الله دیگری رقم زدند و به همه دشمنان داخلی و خارجی فهماندند که همچنان محبوب ترین نظام حکومتی جهان، حکومت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: معتقدیم برای ادامه‌ حرکت به سوی آینده‌ای روشن‌تر، نیازمند استمرار همراهی مردم و اقدام و عمل و پاسخ مسئولین منتخب در قبال آن و وجود همیشگی این رابطه‌ متقابل میان دولت و ملت است و حال که ملت گام اصلی آغازین را برداشته ‌است، انتظار آن است که نمایندگان مردم به ویژه رئیس‌جمهور منتخب، در مقام انجام وظایف، عمل به وعده‌های خود و پیشبرد اهداف مهم کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی برآیند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شاهد تهران گفت: نکته قابل توجه این است که رییس جمهور منتخب باید توجه داشته باشد که رییس جمهور همه ۸۰ میلیون جمعیت ایران است و نباید به کسانی که با او اختلاف سلیقه دارند، نسبت خشونت بدهد و این با اولیات اداره مملکت در تضاد است.

محمدی اضافه کرد: ما نیز بعنوان جریان دانشجویی، طبق رسالتی که بر عهده داریم، روشنگری و مطالبه‌گری را وظیفه‌ خود دانسته و به دور از محافظه‌کاری و انفعال، همواره در پی تحقق وعده‌ها و انتظارات مردم از دولت خواهیم بود.

وی بیان کرد: افرادی که به ادامه دولت یازدهم رای نداده اند، باید بدانند که نرسیدن به نتیجه‌ موردنظر، تکلیفی از آنها رفع نمی‌کند و دولت نیز باید درنظر داشته باشد که ایشان نیز از این ملت اند و چشم به آینده دارند. با توجه به اینکه روحانی وعده‌هایی برای مسائل اصلی کشور که مسائل اقتصادی از جمله مبارزه با تبعیض و فساد، حمایت از محرومان، توجه به تولید داخلی و ایجاد اشتغال که در مجموع در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، داده اند، وظیفه‌ای خطیر برعهده ایشان و دولت دوازدهم است.

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.