• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14
در بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه:

اولین شماره نشریه میم دخت منتشر شد

  • کد خبر : 15904
  • 01 شهریور 1401 - 14:21
اولین شماره نشریه میم دخت منتشر شد
آیین رونمایی از نخستین شماره نشریه تخصصی زنان و خانواده "میم دخت" در بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل،نخستین شماره نشریه تخصصی اتحادیه مستقل در حوزه زنان و خانواده با عنوان “میم دخت” در بیست و سومین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور رونمایی شد.
الهه قربانی، سردبیر نشریه میم دخت در آیین رونمایی از نخستین شماره این نشریه گفت: فعالیت “میم دخت” از مهرماه سال ۱۴۰۰ با گردهمایی دختران مستقلی به هدف تربیت منتور در زمینه زنان و خانواده و به صورت تخصصی‌تر در زمینه جمعیت شروع شد.
آنچه در این گردهمایی به دست تحریر درآمد در میعاد تشکیلات به اعضای دفاتر سطح اتحادیه ارائه داده شد.
قربانی ادامه داد: در دهه اول و دوم فاطمیه، سلسله جلسات مجازی سلوک فاطمی با هدف افزایش بصیرت فاطمی، آشنایی با سبک زندگی فاطمی، شناخت الگوی تراز اسلامی با حضور دختران مستقلی سطح دفاتر اتحادیه برگزار شد.
وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره کوثرانه افزود: دوره کوثرانه که با هدف بازیابی هویت زنان دختران و با شعار دختران تمدن ساز، رهبران تحول خواه و انسان ساز در دانشگاه آزاد تهران واحد رودهن برگزار شد، با بیش از ده سرفصل آموزشی و حضور خواهران مستقلی به اتمام رسید.
سردبیر نشریه میم دخت بیان کرد: آخرین فعالیت میم دخت با به دست تحریر در آمدن اولین شماره نشریه میم دخت به سرانجام رسید. اعضای هیئت تحریریه این شماره، از خواهران فعال حوزه زنان سطح کشور و با دیدهای متفاوتی بوده‌اند.
قربانی در ادامه به تشریح اهداف تحریر این نشریه پرداخت و گفت: هدف از شماره اول نشریه، بازیابی هویت حقیقی زنان و دختران بوده است. به صورت کلی نشریه میم دخت بنا دارد در ادامه به چالش‌های روز زنان خانواده، معضلات پیش روی دختران، حضور فعال دختران در جامعه و نسبت‌های این حضور با فرهنگ، سیاست و تشکیلات، نقش دختران، زنان و خواهران در خانواده و… بپردازد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=15904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.