• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
11
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به مناسبت یوم الله ۹ دی:

اهلها قوم شدید کلبهم،قلیل سلبهم

  • کد خبر : 8142
  • 09 دی 1396 - 7:46
اهلها قوم شدید کلبهم،قلیل سلبهم

بسم الله الرحمن الرحیم اهلها قوم شدید کلبهم،قلیل سلبهم اهل آن فتنه ها مردمی هستند که آزار وشرارتشان سخت و غنیمتی که می برند اندک است. نهج البلاغه خطبه۱۰۲ بی شک ۹ دی همانند ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان و … نقطه ی عطف دیگری در برگ سبز انقلاب جمهوری اسلامی ایران است. روزی که […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اهلها قوم شدید کلبهم،قلیل سلبهم
اهل آن فتنه ها مردمی هستند که آزار وشرارتشان سخت و غنیمتی که می برند اندک است.
نهج البلاغه خطبه۱۰۲

بی شک ۹ دی همانند ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان و … نقطه ی عطف دیگری در برگ سبز انقلاب جمهوری اسلامی ایران است. روزی که بعد از آن ۸ ماه اغتشاش و فتنه، ملت غیور و ولایت مدار ایران حماسه ای بس عاشورایی آفریدند تا به دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی و عمال آن ها ثابت کنند که تا پای جان از آرمان های انقلاب و عاشورا حراست میکنند و تحمل ذره ای هتک حرمت به مقدسات و ائمه معصومین را ندارند و مشتی بر دهان یاوه گویان واستکبارجهانی و سران فتنه می باشند.
ملت ما همان ملتی است که با ۸ سال دفاع مقدس و جاری کردن خون عزیزان و جوانان خود به همه ی دنیا قدرت انقلاب اسلامی را نشان داده است .
حال این مردم با بصیرت و انقلابی عرصه را برای فتنه و فتنه گر باز میگذارند تا دشمنان به پیروزی برسند؟ ملتی که برای آرمان های خود خون داده و خون دل ها خورده اند.
در اینجا بصیرتی که رهبر معظم انقلاب در مورد آن فرمودند به چه معناست؟ بصیرت را باید در حضور خودجوش ملت موقعیت شناس ،در عرصه مجاهدانه دید.
در صحبت دیگری از حضرت آیت الله خامنه ای داریم که فرمودند فتنه یک بیماری است که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نمی باشد و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشته.
۹ دی پایان رویای موهوم دشمنان و عاملان آن ها و روز ذلت و خفت آن ها رقم خورده است. ۹ دی روزی است که به همگان نشان داد که در این نظام ناخالصی راه ندارد انقلاب همچنان در مسیر مقدس خود گام بر میدارد و کسی نمیتواند پیوند عمیق میان مردم و نظام را از بین ببرد.
امروز ما دانشجویان و مردم وظیفه خود میدانیم که برای مرور اتفاقات و جلو گیری از تکرار مجدد آن ها، در روز ۹ دی با حضور دوباره با ولایت فقیه تجدید بیعت کنیم و طبق وصیت امام که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد،پشتیبانی خود را همه جانبه نشان دهیم.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=8142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.