• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
16
در پی سخنان اخیر ترامپ

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بیانیه ای صادر کرد

  • کد خبر : 7106
  • 28 مهر 1396 - 14:15
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بیانیه ای صادر کرد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در پی سخنان اخیر ترامپ، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:   بسم الله الرحمن الرحیم اگر آنان پیمان های خود را شکستند و در آیین شما طعن زدند، سران کفر را بکشید. برای آنان پیمانی نیست. شاید آنان بپرهیزند.(توبه-۱۲) دور جدید گزافه گویی‌های رؤسای جمهور […]

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در پی سخنان اخیر ترامپ، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر آنان پیمان های خود را شکستند و در آیین شما طعن زدند، سران کفر را بکشید. برای آنان پیمانی نیست. شاید آنان بپرهیزند.(توبه-۱۲)

دور جدید گزافه گویی‌های رؤسای جمهور بی‌منطق و گستاخ آمریکا در تشدید سیاست‌های خصمانه ضد ایرانی این بار از زبان شخصی یاوه گوتر از سابقین ، چهره ظالم و خبیث آمریکا را آشکارتر کرد.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ، ضمن محکوم کردن اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا ، حمایت همه جانبه خود را از تقویت قدرت بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی و نیروهای مسلح کشور ، به خصوص سپاه پرافتخار پاسداران انقلاب اسلامی که نقطه امید محرومان و خار چشم دشمنان است اعلام می نماید همچنین ضمن بیان انتقادات فراوان به کوته فکری و سطحی نگری مذاکره کنندگان در برجام و توافق ننگین صورت گرفته ، حمایت خود را از اجرای برنامه های اقتصادی و نظامی جهت تأمین منافع کشورمان ، اعلام داشته و اعتقاد دارد که می‌توان با مقاوم‌سازی اقتصاد و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، از کیان و استقلال خود دفاع کرده و مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی را طی کرد.
لذا عمیقا اعتقاد داریم که ملت مبارز و انقلابی ایران سیاستهای خباثت‌آلود استکبار در منطقه را می‌شناسد و قاطعانه پاسخ خواهد داد. قدرت و موجودیت نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان کشور که بر اساس مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به‌وجود آمده، ادامه خواهد یافت و هیچ فرد وجریانی حق یاوه گویی و اتهام‌زنی به این مجاهدان سرافراز را ندارد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=7106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.