• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

امیدواریم نگاه خوش بینانه رئیس جمهور به غرب اصلاح شود

  • کد خبر : 2925
  • 02 اردیبهشت 1395 - 9:50
امیدواریم نگاه خوش بینانه رئیس جمهور به غرب اصلاح شود

عبدی، دبیر سیاسی سابق اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن اشاره به دستاوردهای عنوان شده توسط ریاست جمهور بیان کرد: زمانی که صحبت از برجام بود همگان اذعان داشتند که حداکثر ۱۰ الی ۱۵ درصد از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم ها است آن هم به شرطی […]

عبدی، دبیر سیاسی سابق اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن اشاره به دستاوردهای عنوان شده توسط ریاست جمهور بیان کرد: زمانی که صحبت از برجام بود همگان اذعان داشتند که حداکثر ۱۰ الی ۱۵ درصد از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم ها است آن هم به شرطی که تمام شروط آن توسط غربی ها و آمریکایی ها اجرا شود و ۸۵ الی ۹۰ درصد مشکلات کشور مربوط به مدیریت غلط می باشد.

وی افزود: شاهد بودیم همین حامیان دولت فعلی در دولت گذشته می‌گفتند مشکلات حاصل از تحریم ها نیست بلکه از مدیریت اشتباه است. امروز هم این تفکر وجود دارد که مشکلات اقتصادی ناشی از مدیریت ناصحیح است.

عبدی خاطرنشان کرد: ایران به تمام تعهدات خود بی کم و کاست پایبند بود، اما طرف غربی به صورت کامل به تعهدات خود عمل نکرد و تا جایی که در توانش بوده و هست به تعهدات خود عمل نمی کند.

دبیر سیاسی سابق اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشجویان سراسر کشور بیان داشت: فاجعه بار آنجا است که همان جایی هم که غربی ها به تعهدات خود عمل کردند، هیچ گرهی از مشکلات کشور باز نشد و این هم ثابت کننده نقطه نظر دلسوزان انقلاب بود.

وی ضمن اشاره به نگرش غلط دولتمردان نسبت به اقتصاد اظهار داشت: نگرش لیبرالی و نگاه سرمایه سالارانه به اقتصاد در کشور ما حاکم است.

عبدی تصدیق کرد: امروز شاهد هستیم متاسفانه مشکلات اقتصادی به جایی رسیده است که ۴ وزیر به رئیس جمهور نامه می نویسند. نامه ای که پس از آن نه تنها رئیس جمهور نتوانستند شکست اقتصادی دولت را بپوشانند، بلکه خواستند این نامه را با مغالطه های رسانه ای از مردم پنهان کنند.

وی افزود: این نامه نشان دهنده یک عقب افتادگی اقتصادی عظیم است و آخرین بحث اقتصادی مربوط به دولت صحبت های آقای سیف است که نشان دهنده مهر تایید دیگری از صحبت های مطرح شده در نامه ۴ وزیر به رئیس جمهور بود.

عبدی ضمن اشاره به اینکه  متاسفانه غرب به همین تعهدات کم هم عمل نمی کند، بیان داشت: برجام اگر کامل هم اجرا شود گرهی از مشکلات اقتصادی مرم باز نخواهد کرد.

این فعال دانشجویی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم لااقل پس از این صحبت های آقای سیف و بدعهدی های آمریکایی ها نگاه غلط و خوش بینانه رئیس جمهور نسبت به غرب اصلاح شود. پیشنهاد ما این است که از طریق فرمول مشخص اقتصادی مقاومتی مشکلات را حل کنند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.