• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

امیدواریم توجه به پویایی فضای دانشجویی را سرلوحه ی کار خود قرار دهید

  • کد خبر : 1379
  • 02 آذر 1394 - 17:24
امیدواریم توجه به پویایی فضای دانشجویی را سرلوحه ی کار خود قرار دهید

متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای دکتر سید خلاق میرنیا سلام علیکم؛ کسب مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه ای بس خطیر و بزرگ است که هر انسانی را یارای انجام تمام و کمال آن نیست. اکنون که جناب عالی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه مازندران انتخاب گردیده اید، انجمن […]

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر سید خلاق میرنیا
سلام علیکم؛

کسب مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه ای بس خطیر و بزرگ است که هر انسانی را یارای انجام تمام و کمال آن نیست. اکنون که جناب عالی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه مازندران انتخاب گردیده اید، انجمن اسلامی دانشگاه مازندران برای جناب عالی آرزوی توفیق دارد و امید آنکه همانند سال های تلاش و پیکارتان در هشت سال دفاع مقدس در پیگیری آرمان های اسلام عزیز که همان آرمان های انقلاب عظیم اسلامی است، در سایه ی توفیق خداوندی و در سایه سار ولایت موفق باشید. و اما همانطور که مطلع اید دانشگاه مازندران، دانشگاه مادر استان است و حرکت و جریانی که در این دانشگاه بوجود آید، می تواند در فضای استان تاثیر گذار باشد. لذا با توجه به این مهم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران بر خود لازم می داند که نکات زیر را به شما مسئول خدوم متذکر گردد تا ان شاء الله در پرتو توجه به این نکات در مسیر نیل به دانشگاه اسلامی موفق و موید باشید:

  1. بدیهی است که حفظ فضای علمی دانشگاه می تواند در بلند مدت در افزایش سرعت پیشرفت علمی کشور سهمی بسزا داشته باشد و تغییرات بیش از حد می تواند ثبات در رشد علمی را دچار خدشه نماید. لذا با توجه به حسن سابقه ی جناب آقای دکتر شادمهر میردار در حوزه ی معاونت آموزشی، خواستار ابقای ایشان برای نیل به هدف فوق الذکر هستیم.
  2. همان طور که همواره در بیانات رهبر معظم انقلاب، تقویت تشکل های مومن انقلابی شاخصی مهم در سنجش قوت مدیران دانشگاهی بوده است، امیدواریم توجه به پویایی فضای دانشجویی را سرلوحه ی کار خود قرار داده و با شاخص های عدالت و قانون با تشکل های مومن انقلابی تعامل نمایید.
  3. فرهنگ، مقوله ای بسیار مهم و حساس است. همچون هوایی است که آحاد اجتماع در آن تنفس می کنند. لذا برنامه ریزی برای آن نیازمند دقتی وافر است و کار های مقطعی در این حوزه، گاها نتایج عکس دارند. لذا تغییرات بی رویه و بی دلیل در مدیریت های فرهنگی می تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. فعالیت های بیست ماهه ی جناب آقای دکتر محمود دیانی در این حوزه، نگاه آزاد اندیشانه ی ایشان و تغییرات در عرصه ی معاونت فرهنگی بعد از حضور ایشان، نشان از توان بالای ایشان در مهندسی فرهنگی در پازل انقلاب اسلامی دارد. لذا انجمن اسلامی خواستار ابقای این استاد گرانقدر در این مسئولیت مهم می باشد.
  4. یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولین دانشگاهی همواره این بوده است که نگذارید دانشگاه جولانگاه جریانات سیاسی گردد. لذا با توجه به اینکه در سال تحصیلی جاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، امید است این فرمایش حضرتشان نصب العین حضرت عالی قرار گیرد.

در پایان توفیقات روز افزون شما را از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندیم.

                                                                              انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=1379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.