• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

اقدامات دولت در عرصه ی سیاست خارجی هیچکدام از منافع ما را تامین نکرده است

  • کد خبر : 3214
  • 02 مرداد 1395 - 0:00
اقدامات دولت در عرصه ی سیاست خارجی هیچکدام از منافع ما را تامین نکرده است

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ ما در برابر او خواستیم بر آنان که در زمین ضعیف شمرده شدند منت نهاده ایشان را پیشوایان خلق کنیم و وارث دیگران قرار دهیم. (سوره قصص، آیه ۵) […]

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ
ما در برابر او خواستیم بر آنان که در زمین ضعیف شمرده شدند منت نهاده ایشان را پیشوایان خلق کنیم و وارث دیگران قرار دهیم. (سوره قصص، آیه ۵)

زمانی است که بوی قیام جهانی مظلومان به مشام می رسد. عطر انقلاب روح الله، جهانیان را مسحور خود ساخته است. مردم مظلوم فلسطین را به پیروزی بشارت می دهیم، شما دیگر تنها نخواهید بود. فرزندان حقیقی امام اینک پرچمدار مبارزه با جبهه دشمنان اسیر شهوت و غضب شده اند. نهضت در میانه یزیدیان عربستان به دستان مبارک شیخ نمر ریشه دوانده است. مردم یمن در حال پیشروی هستند، شیخ عیسی قاسم فرزند دیگر روح الله در بحرین به پا خواسته است، ۲۵ میلیون شیعه در دامان شیخ زکزاکی در نیجریه پرورش یافته اند، لشکر مدافعان حرم و فاطمیون قدم ها را یکی پس از دیگری محکم تر بر می دارند، سید حسن نصرالله خار چشم اسراییل آماده نبرد است و همه زیر پرچم سید علی خامنه ای، رهبر مسلمانان جهان، به حکومت جهانی مهدی فاطمه چشم دوخته ایم.

حال دیگر برکسی پوشیده نیست که مواضع و اقدامات دولت در عرصه ی سیاست خارجی به بن بست رسیده و هیچکدام از منافع ما را تامین نکرده است. وظیفه خود می دانیم که انذار دهیم کسانی که شکم هایشان از حرام پر است و دیگر گوشی برای شنیدن نجوای حق و رمقی برای اجرای فرمان حق ندارند. به پهلوی مادری در کشمیر لگد می زنند و با گلوله های ساچمه ای دختری نوجوان را نابینا می کنند در حالی که عده ای سخت نگران بر ملاشدن فیش های حقوقی شان هستند. سکوت در برابر قتل عام کشمیر سکوت در برابر حیوانیت است. نبایست اجازه بدهیم انقلاب و پیروانش، روح الله و فرزندانش و سیدعلی و مجاهدانش به گوشه رانده شوند. زنجیره ی سکوت مرگبار پس از سکوت در برابر تجاوز فرودگاه جده، سقوط جرثقیل و فاجعه ی هولناک منا، خوش خدمتی سازمان ملل به عربستان، نقض آتش بس و کشتار خان طومان، غارت چند میلیارد دلاری آمریکا از اموال ایران، اضهارات وقیحانه ی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا، طرح های ضد ایرانی کنگره آمریکا، بوسیدن پیشانی فتنه گران آدمخوار ۸۸، حرام خواری های موجود در جریان دریافت های نجومی، دهن کجی فایزه هاشمی رفسنجانی اینک به “سکوت در برابر قتل عام مسلمانان کشمیر در کشور هند” رسیده است. نباید طوری عمل کنیم که مظلومان عالم از انقلابمستضعف یار و مستکبر ستیز ما نا امید شوند. سکوت حال، سبب شرمگینی تاریخ آینده خواهد بود.

بدین وسیله انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار سکوت مسئولان دیپلماسی کشور درمقابل حوادث اینچنینی را ثمره ی مشاوره ی ناصالحان و ضعف سیاست خارجی و البته جولان دادن خوی اشرافی گری در بخشی از بدنه نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی دانسته و آن را محکوم می سازد و از سران لشکری و کشوری علی الخصوص دستگاه دیپلماسی دولت محترم درخواست دارد تا دیر نشده اقدامات لازم را دراین خصوص به انجام رسانند.

در طریق عشق بازی امن وآسایش بلاست
ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی
اهل کام و ناز را در کوی رندی راه نیست
رهروی باید جهانسوزی نه خامی بی غمی

والسلام علی عباد الله الصالحین

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=3214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.