• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13
کیانوش بدنکی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی کرمانشاه:

اشرافی گری در پوستین انقلاب

  • کد خبر : 10048
  • 09 مرداد 1397 - 17:48
اشرافی گری در پوستین انقلاب

چندی پیش در حال خواندن قرآن بودم که آیه ای عجیب توجه ام را جلب کرد و آن آیه ۱۶ سوره ی اسراء بود.ترجمه اش را که خواندم کنجکاو شدم و به آن اکتفا نکردم و به تفسیر و مضمون آیه رو کردم که می گفت : هرگاه بخواهیم امتی را هلاک کنیم مرفهین را […]

چندی پیش در حال خواندن قرآن بودم که آیه ای عجیب توجه ام را جلب کرد و آن آیه ۱۶ سوره ی اسراء بود.ترجمه اش را که خواندم کنجکاو شدم و به آن اکتفا نکردم و به تفسیر و مضمون آیه رو کردم که می گفت : هرگاه بخواهیم امتی را هلاک کنیم مرفهین را امیر و سرور قرار می دهیم که البته خداوند قبل از آن با ارسال رسل و انزال کتب اتمام حجت می کند.
مرفهین چه کسانی هستند؟؟؟
طبق مضمون آیه،مرفهین را میتوان ثروتمندان از خدا بی خبر تلقی کرد و البته مصداق ثروتمند با خدا حضرت خدیجه (س) بود که تمامی ثروت خودرا منحصرا برای خدا صرف کردند.
تعبیر مقام معظم رهبری برای اینگونه افراد،مرفهین بی درد است.
آیا اینگونه افراد میتوانند از مسئولین جمهوری اسلامی باشند؟؟؟
شهید مظلوم رجایی:مردم ما از کمبود ها گله ندارند،آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد تبعیضات ناروا و استفاده از بیت المال است و بس.
پس اینگونه دیگر خبر از مسئول خالص،دلسوز و دلواپس مردم که با سادگی زندگی می کنند نیست!!!
چگونه می شود وزیری هزار میلیارد تومان سرمایه باشد،با یک حساب سر انگشتی اگر شخصی از اول انقلاب تا حال میلیونی حقوق می گرفت اینقدر هم سرمایه گردآوری نمی کرد.
از اول انقلاب تا کنون!!!
چه زمانی دیده ایم که فقرا به جان این کشور بیفتند،هرگاه که ضربه خورده ایم از این ثروتمندان بی درد بوده است.
خوب است بدانیم که یکی از مسئولین بلند پایه ی همین کشور در اوایل انقلاب ۲ عدد خودکار به همراه داشته است که یکی برای امور بیت المال و دیگری برای مصارف شخصی بوده و اکنون این فرد یکی از بزرگترین اختلاس گران می بینم!!!
نباید نماینده مجلس میلیاردی داشته باشیم،چنین شخصی علاوه بر این که برای جمهوری اسلامی ثبات ایجاد نمی کند باعث نا به سامانی در این مملکت می شود.
باید بدانیم که این افراد برآمده از انتخاب غلط ما بوده اند،سامان دادن به اوضاع فعلی جمهوری اسلامی راه حلی جز تصویه حساب با این قبیل افراد نمی تواند باشد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.