• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

ارتباط با استکبار و پذیرفتن سلطه آمریکا با روح انقلاب اسلامی ایران تضاد کامل دارد

  • کد خبر : 2029
  • 05 بهمن 1394 - 17:28
ارتباط با استکبار و پذیرفتن سلطه آمریکا با روح انقلاب اسلامی ایران تضاد کامل دارد

سیدمحمد البوشوکه، دبیرسیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اهواز، بیان داشت: مبارزه با آمریکا و استکبار جزو اصول لاتغیر نظام اسلامی است که ببی شک آمریکا و سیاست های اتکباری آن مصداق اتم این استکبار است. وی افزود: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال امریکا و […]

سیدمحمد البوشوکه، دبیرسیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اهواز، بیان داشت: مبارزه با آمریکا و استکبار جزو اصول لاتغیر نظام اسلامی است که ببی شک آمریکا و سیاست های اتکباری آن مصداق اتم این استکبار است.

وی افزود: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال امریکا و نظام های سلطه مشخص است و دولت یازدهم و هر دولت دیگر حق ندارد این خط اصلی نظام را کم رنگ کند.

البوشوکه گفت: مسئله گفت و گو با آمریکا از سر موضع قدرت و براساس خواست و درخواست آمریکا بوده و ایران مقتدر نیازی به این ارتباط ها ندارد.

وی تصریح کرد: دولت دهم و یازدهم با اجازه مقام معظم رهبری تنها در حوزه هسته ای اجازه مذاکره با آمریکا داشته و دارند و با توجه به اینکه امروز مذاکرات به شکلی تمام شده است صحبت و گفت‌و‌گو با شیطان بزرگ در حوزه غیر از انرژی هسته ای قابل قبول و خلاف اصول بنیادین انقلاب است.

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تماس های تلفنی و ارتباطات مکرر و خوشحالی های بی جهت درحوزه غیر از هسته‌ای با مقامات آمریکا معنا و مفهومی غیر از نزدیکی و تلاش جهت ایجاد رابطه ای دوستانه با دشمن قسم خورده نظام و انقلاب و ملت ایران ندارد.

وی با هشدار در جهت تقویت خط تعامل با شیطان بزرگ در دستگاه خارجی بیان کرد: به نظرحضورسال های متمادی اقای ظریف وزیر خارجه در ایالات متحده که منجر شده با رفتارهای انقلابی مردم ایران فاصله بگیرند که این نوع رفتارهای دیپلماتیک در شان نظام اسلامی نبوده و در کل اینگونه اقدامات ازلحاظ قانونی نقض کننده قانون اساسی جمهوری اسلامی است.

این دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه ازاد اسلامی بیان کرد: طبق اصل دوم قانون اساسی «نفی هرگونه ستمگری وستم کشی و سلطه گری و سلطه پذیری قسط و عدالت واستقلال سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و همبستگی ملی را تامین می کند» و اصل سوم «طردکامل استعمار و جلوگیری از نفوذ اجانب» و بند ۱۶ اصل سوم «تنظیم سیاست خارجی کشور بر اساس معیارهای اسلام، تعهد برادرانه نسبت به همه مسلمانان و حمایت بی دریغ از مستضعفان جهان» ارتباط و تلاش برای ارتباط با استکبار با سیاست های نظام اسلامی تضاد کامل دارد.

وی در پایان بیان داشت: امیدوارم رئیس جمهور به سوگندی که خورده پایبند باشد و در صیانت از اصول قانون اساسی اقدام جدی انجام دهد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=2029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.