• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت

  • کد خبر : 584
  • 26 شهریور 1394 - 15:15
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت

متن این پیام به شرح ذیل است: « انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت عالم ربانی و فقیه بابصیرت سیاستمدار، قلب همه دوستداران انقلاب اسلامی را متالم و عزادار کرد. آن مجاهد نستوه تمام عمر خود را برای پیشبرد اهداف والای اسلام و انقلاب به کار گرفت و با کوله‌باری پر از مجاهدت […]

متن این پیام به شرح ذیل است:

« انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم ربانی و فقیه بابصیرت سیاستمدار، قلب همه دوستداران انقلاب اسلامی را متالم و عزادار کرد. آن مجاهد نستوه تمام عمر خود را برای پیشبرد اهداف والای اسلام و انقلاب به کار گرفت و با کوله‌باری پر از مجاهدت در راه انبیاء و اولیای الهی به سوی معبود خود شتافت.

بی‌شک آن مجاهدت‌های انقلابی و مواضع محکم در دفاع از حریم ولایت و پایمردی ایشان بر حق الناس در مواقع مهم علی‌الخصوص فتنه سال ۸۸ در پیشگاه خداوند متعال محفوظ خواهد بود و ثمرات آن نیز موجب هدایت هر چه بیشتر نفوس صالحه و تقویت جبهه حق خواهد شد.

ایشان در طول حیات پربرکت خود با اتخاذ مواضع انقلابی و صریح از اسلام ناب محمدی، انقلاب راستین امام خمینی (قدس سره شریف) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب لحظه‌ای منافع شخصی، خانوادگی و حزبی را لحاظ نکردند و در این راه از فرزند ناخلف خود نیز گذشتند و البته چنین منشی خالصانه باید سرلوحه بسیاری از سیاستمداران و مدعیان این عرصه باشد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با کمال تاسف و اندوه این ضایعه را به محضر امام عصر (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (دامه ظله)، مردم شریف ایران و بیت معظم‌له که راه ایشان را ادامه خواهند داد تسلیت گفته و برای ایشان صبر جمیل خواستاریم.»

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.