• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
طی پیامی از سوی کمیته اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل اعلام شد:

آمادگی این اتحادیه برای تعامل و همکاری‌ بیش ازپیش با انجمن اسلامی دانشجویان لندن

  • کد خبر : 6951
  • 18 مهر 1396 - 12:14
آمادگی این اتحادیه برای تعامل و همکاری‌ بیش ازپیش با انجمن اسلامی دانشجویان لندن

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل، در پی برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان اروپا، کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در پیامی به دبیرجدید این انجمن، ضمن تبریک و آروزی موفقیت برای اعضای شورای مرکزی، برتعامل بیشتر جنبش دانشجویی مسلمان در سراسر جهان تاکید کرد. متن این نامه بدین شرح […]

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان مستقل، در پی برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان اروپا، کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در پیامی به دبیرجدید این انجمن، ضمن تبریک و آروزی موفقیت برای اعضای شورای مرکزی، برتعامل بیشتر جنبش دانشجویی مسلمان در سراسر جهان تاکید کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

خواهرگرامی، سرکار خانم روشندل

سلام علیکم

بدینوسیله انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مسئول و دبیر انجمن اسلامی دانشجویان لندن تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما و سایر اعضای محترم شورای مرکزی آن انجمن را خواستاریم.

مختصات استراتژیک شهر لندن در قلب اروپا از یکسو، و سبقه و قدمت انجمن اسلامی دانشجویان لندن از سوی دیگر بر اهمیت این جایگاه می افزاید و امید است که با بهره گیری از اندیشه های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانید گامی بلند در جهت معرفی هرچه بهتر و پیشبرد اهداف و آرمانهای اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی در منطقه بریتانیا و درنهایت در کل اروپا بردارید.

با عنایت به مطالبه جدی مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان مبنی بر ارتباط جنبش دانشجویی داخل کشور با دانشجویان جهان اسلام و همچنین دانشجویان اروپا، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور، آمادگی خود را در جهت تعامل و همکاری های دو جانبه با آن انجمن را اعلام کرده و بر لزوم ارتباط بیش از پیش جنبش دانشجویی مسلمان در سراسر جهان تاکید می کند.

 «با آروزی توفیقات روز افزون»

کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور

همچنین لازم به ذکر است انجمن اسلامى دانشجویان لندن در مرکز “کانون توحید” واقع در منطقه hammersmith (همراسمیت) لندن بوده و به عنوان تنها تشکل دانشجویى رسمى جمهورى اسلامى ایران در لندن فعالیت می کند.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=6951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.