• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
علیرضا فیروزی دبیر سیاسی اتحادیه در گفتگو با فارس

آخوندی چندین سال پول و وقت ملت را هدر داده نباید بدون پاسخگویی کنار بکشد

  • کد خبر : 10213
  • 29 مهر 1397 - 19:43
آخوندی چندین سال پول و وقت ملت را هدر داده نباید بدون پاسخگویی کنار بکشد

علیرضا فیروزی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره با کناره‌گیری آخوندی از وزرات مسکن، راه و شهرسازی گفت: عملکرد آخوندی در طی این سال‌ها موجب شد مشکلات زیادی برای مردم مخصوصا در حوزه مسکن ایجاد شود. متاسفانه ما در دوران مدیریت آخوندی در وزارتحانه شاهد عملکرد […]

علیرضا فیروزی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره با کناره‌گیری آخوندی از وزرات مسکن، راه و شهرسازی گفت: عملکرد آخوندی در طی این سال‌ها موجب شد مشکلات زیادی برای مردم مخصوصا در حوزه مسکن ایجاد شود. متاسفانه ما در دوران مدیریت آخوندی در وزارتحانه شاهد عملکرد مثبتی نبودیم و می توان گفت دوره مدیریت آخوندی دوره موفقی نبوده است.

وی با اشاره به حاشیه‌های حضور آخوندی در کابینه ادامه داد: آقای آخوندی در حوزه مسکن هیچ عملکرد قابل قبولی نداشته و تنها با حاشیه‌سازی و بی توجهی به حوزه مسکن صدمات زیادی را در این حوزه به مردم زده است. در حوزه راه هم همین طور بوده و شاهد عملکرد نامناسب آخوندی بوده‌ایم.

فیروزی ادامه داد: کنار رفتن آخوندی از وزارتخانه دردی از مردم دوا نمی‌کند، اینکه نمی‌شود هر کسی چند سال وقت مردم و کشور را بگیرد و در آخر هم بدون هیچ پاسخی به مردم کنار بکشد. او باید امروز در محضر ملت پاسخگو باشد، آقای آخوندی وعده‌هایی را به مردم داده و الان باید بگوید چه کرده است.

این فعال دانشجویی یادآور شد: ما آمادگی داریم شرایط حضور و سخنرانی آقای آخوندی در یکی از دانشگاه‌ها را فراهم کنیم و اگر پاسخی برای عملکرد نامناسب خود دارد بیاید و پاسخ بدهد.

وی در خاتمه با اشاره به مشکلاتی که برای مردم در حوزه مسکن ایجاد شده؛ گفت: حضور آقای آخوندی در این چند ساله موجب مشکلات فراوانی شده و انتظار ما این است که رئیس‌جمهور این بار دست از سیاسی‌کاری برداشته و فردی جهادی، انقلابی و متخصص را برای این وزارتخانه درنظر بگیرد.

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=10213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.