• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
بشیری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس خبر داد

آتش زدن برد دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد توسط افراد ناشناس/ حراست دانشگاه و مسئولان ذی ربط پیگیر باشند

  • کد خبر : 4755
  • 29 آذر 1395 - 13:17
آتش زدن برد دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد توسط افراد ناشناس/ حراست دانشگاه و مسئولان ذی ربط پیگیر باشند

بشیری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفت و گو با ، بیان داشت: نیمه شب جمعه فرد یا افرادی برد دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد را آتش زدند. وی افزود: این برد حاوی پوسترهای برنامه های امسال انجمن مثل مناظره ها و برنامه های فرهنگی و همچنین پوستر اردوی کبوتر حرم و پوستر […]

بشیری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در گفت و گو با ، بیان داشت: نیمه شب جمعه فرد یا افرادی برد دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد را آتش زدند.

وی افزود: این برد حاوی پوسترهای برنامه های امسال انجمن مثل مناظره ها و برنامه های فرهنگی و همچنین پوستر اردوی کبوتر حرم و پوستر بزرگ اینفوگرافیک برنامه‌های سال گذشته انجمن بود. این اتفاق یادآور آتش زدن موتور انجمن اسلامی در سال ۱۳۹۳ بود.

این فعال دانشجویی ضمن محکوم کردن شدید این وقایع وقیحانه و درخواست از مسئولان ذی ربط و حراست دانشگاه برای پیگیری جدی و جلوگیری از تکرار آن ها توسط افراد مریض الاحوال، اعلام می کنم که انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد قوی تر و با عزم راسخ تری در مسیر خود حرکت می‌کند و برنامه ها و افکار خود را ادامه می‌دهد.

بشیری گفت: این دست اتفاق ها نشان دهنده درستی راه و برحق بودن افکارمان است. امیدوارم افراد حسود و تنگ نظر دست از رفتار بی شرمانه خود بردارند و به فکر رشد و پیشرفت خود باشند و اگر نمی توانند، وقت خود را برای متوقف کردن مجموعه های در حال پیشرفت هدر ندهند که به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید.

 

 

لینک کوتاه : https://news.mostaghel.ir/?p=4755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از بررسی در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.